no consumer

Canon CLC3220 MEAP
Avoin JAVA-alusta mahdollistaa käyttäjien yksilölliset sovellukset

Canon esittelee Drupa 2004 -messuilla ennakkoon uuden CLC3220 MEAP -värimonitoimilaitteen. Uusi laite tuottaa 32 värisivua minuutissa ja perustuu graafisessa teollisuudessa mainetta niittäneeseen CLC3200:aan. MEAP (Multifunctional Embedded Application Platform) mahdollistaa asiakirjojen monipuolisen mukautuksen ja täyttää ammattimaisen tulostuksen vaihtelevat vaatimukset.

CLC3220 MEAP tarjoaa avoimen JAVA-alustan, joten käyttäjien on helppo kehittää omaa liiketoimintaansa palvelevia ja sen ongelmia ratkovia yksilöllisiä sovelluksia. Merkittäviksi eduiksi nousevat myös kustannussäästöt ja tehokkaat työskentelyprosessit, koska asiakkaan omiin tarpeisiin helposti muokattava CLC3220 MEAP tekee lisälaitteiden ja -ohjelmistojen hankinnan tarpeettomaksi.

Muun Canon-tuoteperheen tavoin CLC3220 MEAP on helppokäyttöinen. Sovelluksia ohjataan värillisen kosketusnäytön avulla. Käyttäjä antaa komennot ja tekee muutokset suoraan laitteen näytössä. Käytettävissä on myös automaattinen syöttölaite, paperisäiliö ja satulanidonta ammattimaiseen vihkotuotantoon.

Markkinointipäällikkö Juha Wallin Canon Oy:stä sanoo: "CLC3200 on ollut erittäin suosittu ratkaisu graafisen alan yrityksissä. Tähän mennessä laitteita on myyty jo 14 400 kappaletta Euroopassa. Tuomalla markkinoille MEAP-yhteensopivan CLC3220 MEAP:n vastaamme asiakkaidemme vaatimuksiin entistä monipuolisemmista tuotantomahdollisuuksista."

Canon tuo markkinoille myös kaksi uutta laiteohjainta: väriverkkotulostusyksikön C1 V2.0:n ja väripalvelimen ColorPASSZ3000:n. Ensin mainitun mukana tulee myös 20 Mt kiintolevytilaa, joka vastaa 2400 x 600 dpi:n tulostustarkkuutta, sekä erikoistyökaluja värinhallintaan ttöliatlaitteen näytössä. aan omiina n työnkulun vaatimukset.ja tehokkaaseen tulostukseen. Erityisesti lyhyisiin sarjoihin ja graafiselle alalle suunnattu ColorPASSZ3000 puolestaan sisältää hot folder –toiminnon, joka mahdollistaa töiden siirtymisen automaattisesti väripalvelimelle digitaalisia työkorttiasetuksia ja taittomäärityksiä noudattaen. "Auto-trapping" korjaa virheellisen rekisteröinnin, ja "Spot-on" on tarkoitettu spottivärien CMYK-arvojen muokkaukseen.

Drupa 2004 -messuilla CLC3220 MEAP esitellään kahden yksikön kokoonpanossa, jota ohjaa työmäärän hallintaa ja töiden jakamista tasapainottava palvelin. Uusi kahden yksikön kokoonpano tarjoaa tuotantotulostukseen joustavan ja erilaisiin tilanteisiin mukautuvan järjestelmän.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4439, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen