Canon Oy:lle Ciscon Premier-status

Canon Oy on saavuttanut Cisco Systemsin uusien vaatimusten mukaisen Premier-kumppanistatuksen. Premier-status on osoitus ansioituneesta Cisco-tuotteiden ja -palvelujen myynnistä sekä asiantuntevasta teknisestä asiakastuesta.

Cisco Systemsin uusi kanavaohjelma ja Premier-status vaativat Canonilta myös erikoistumista tiettyihin alueisiin. Ensi vaiheessa Canon valitsi erikoistumisalueekseen langattomat lähiverkkoratkaisut. "Saamamme Ciscon Wireless LAN Specialization merkitsee, että meillä on nyt virallista näyttöä langattomien ratkaisujen osaamisesta", toteaa johtaja Kari Eilamo Canon Oy:stä. Eilamo kertoo Canonin laajentavan osaamistaan jo syksyn aikana uusiin erikoistumisalueisiin, kuten tietoturvaratkaisuihin.

Premier-status on osoitus Canon Oy:n vahvasta panostuksesta Cisco-ratkaisuihin. "Cisco Systemsin tuotteet sopivat hyvin Canonin ratkaisuvalikoimaan, ja ne mahdollistavat vaativien järjestelmäkokonaisuuksien ja verkkoratkaisujen tarjoamisen", sanoo Kari Eilamo.

"Canon Oy on viime vuosien aikana panostanut vahvasti Cisco-kouluttautumiseen, mikä on koko ajan tuottanut hedelmää yhteistyöhömme", toteaa Petteri Heino Cisco Systems Finland Oy:stä.

Canonilla on koko joukko teknisiä asiantuntijoita, jotka ovat suorittaneet Premier-sertifioinnin edellyttämiä tutkintoja, kuten CCNP- (Cisco Certified Network Professional), CCNA- (Cisco Certified Network Associate) ja CCDA-tutkinto (Cisco Certified Design Associate). Lisäksi useat Canonin myyntihenkilöt ovat suorittaneet Ciscon Sales Expert -tutkinnon.

Lisätietoja:
Canon Oy, Kari Eilamo, johtaja, puhelin 010 544 4304, gsm 040 775 8395, sähköposti kari.eilamo@canon.fi
Cisco Systems Finland Oy, Petteri Heino, myyntipäällikkö,
IP-puhelin 09-87806277, sähköposti pheino@cisco.com

Canon Oy
Maailmanlaajuisen Canon-konsernin suomalaisen tytäryhtiön, Canon Oy:n ydinliiketoimintaan kuuluvat yritysten tieto- ja toimistotekniikan ratkaisut ja palvelut sekä kuluttajatuotteet, kuten kamerat ja tulostimet. Vuonna 2001 Canon Oy:n liikevaihto oli 149,6 miljoonaa euroa. Lisää tietoa Canon Oy:stä ja sen järjestelmä- ja palveluratkaisuista Internet-osoitteessa www.canon.fi

Cisco Systems
Cisco Systems (NASDAQ: CSCO) on maailman johtava Internet-järjestelmien toimittaja, jonka ratkaisuilla Internet ja lukemattomat pienemmät tietoverkot on toteutettu. Tänä päivänä valtaosa maailmanlaajuisen Internet-verkon liikenteestä kulkee Ciscon järjestelmien välittämänä. Ciscon ratkaisuja käytetään myös rakennettaessa datan, puheen ja kuvan yhtäaikaiseen välitykseen kykeneviä tietoverkkoja. Yhtiön liikevaihto 31.7.2002 päättyneenä tilivuonna oli 18,9 miljardia dollaria. Lisätietoja: www.cisco.fi

Canon – globaalisti paikallinen