no consumer

Canon ja KPG yhteistyöhön Euroopan tasolla
Kokonaisratkaisuja graafiselle teollisuudelle ja luoville toimistoille

Osana uutta asiakaslähtöisempää ammattitulostusstrategiaansa Canon on solminut Euroopan laajuisen yhteistyösopimuksen graafisen teollisuuden johtaviin yrityksiin lukeutuvan Kodak Polychrome Graphicsin (KPG) kanssa. Sopimus avaa Canon-värijärjestelmille uuden vahvan myyntikanavan ja laajemman asiakaspotentiaalin Euroopassa.

Canonin ja KPG:n kattosopimusta täydennetään maakohtaisilla sopimuksilla, joista ensimmäinen solmittiin Suomessa Canon Oy:n ja Kodak Polychrome Graphics Oy:n välillä huhtikuussa. Sopimus tuo KPG:n myyntivalikoimaan värivedostukseen ja digitaaliseen painamiseen suunnattuja Canon-värijärjestelmiä, kuten CLC-väritulostimia ja suurkuvakoon mustesuihkutulostimia.

Canonin luoville suunnittelija- ja prepressasiakkaille sekä painoille yhteistyö lupaa   tarkempaa värinhallintaa ja lisää kustannustehokkuutta tuotannon työnkulkuun. KPG:n ja Canonin yhteinen vedostusjärjestelmä, jossa Matchprint Professional Server IIc on integroituna Canonin väritulostimiin, ensiesitellään Drupa 2004 –messuilla, minkä jälkeen se tuodaan markkinoille sekä Canonin että KPG:n myyntikanavien kautta valituissa Euroopan maissa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen