Canonin värimonitoimilaitteelle BERTL Best Award

Canonin värimonitoimilaite iR C3200N on voittanut BERTL Best Award -testin parhaana 30 ppm+ verkkoon liitettävänä värimonitoimilaitteena (MFP), joka on suunnattu yrityksille työryhmä- ja osastokäyttöön.

IR C3200N:n kiitettyjä ominaisuuksia BERTL:n testissä olivat erinomainen tulostuslaatu sekä väri- että mustavalkotöissä ja uusi Canonin kehittämä Ultra Fast Rendering -tulostusteknologia, UFR. Tulostustiedosto on pienempi ja älykkäämpi ja vähentää prosessointiaikaa tulostimessa huomattavasti. Uuden teknologian ansiosta iR C3200N käsittelee erittäin nopeasti varsinkin korkearesoluutioiset kuvat. Testit osoittivat, että Photoshop-tiedosto tulostui iR C3200N:llä 37 sekunnissa, kun tulostus muilla laitteilla kesti noin viisi minuuttia.

iR C3200N nousi testissä BERTL'n mukaan päätään pidemmäksi muita laitteita myös helppokäyttöisyyden, äärimmäisen toimintavarmuuden ja modulaarisen rakenteen ansiosta.

Canon iR C3200N edustaa läpimurtoa yrityskäyttöön suunniteltujen värillisten monitoimilaitteiden joukossa. Sen ansiosta Canon on noussut markkinajohtajaksi kyseisessä kategoriassa Euroopassa.

BERTL, Business Equipment Research & Test Laboratories on riippumaton yhdysvaltalainen tutkimusyritys, jonka testitulokset perustuvat 300:n yrityskäyttöön tarkoitetun digitaalisen tulostus- ja kopiointijärjestelmän analyyseihin.

Lisätietoja:
Canon Oy, Office Solutions, markkinointipäällikkö Jussi Lilja, puhelin 010 544 4438, sähköposti jussi.lilja@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen