Canon-tuotteiden ja -palveluiden edustus uudelle yrittäjälle Länsi-Uudellamaalla

Canonin tieto- ja toimistotekniikan tuotteiden ja niihin liittyvien palveluiden edustus Länsi-Uudellamaalla siirtyy Mikava Oy:ltä 1. tammikuuta 2003 Benecan Oy:n nimiin.

Uuden täyden palvelun Canon-jälleenmyyjän Benecan Oy:n pääomistaja ja toimitusjohtaja on Simo Pöllänen, jolla on takanaan monivuotinen kokemus Canon-tuotteista ja -palveluista sekä maahantuojan että jälleenmyyjän näkökulmasta. Benecanin palvelukseen siirtyy myös Mikavan entinen henkilökunta, ja se toimii vanhassa tutussa 'Lohjan linnassa'.

Toimitusjohtaja Simo Pölläsen mukaan Benecan panostaa voimakkaasti alueelliseen palveluun. "Tuomalla toimistotekniikan perinteisen palvelukonseptin myös it-puolelle pyrimme merkittäväksi alueelliseksi tieto- ja toimistotekniikan kokonaistoimittajaksi läntisellä Uudellamaalla yhteistyössä paikallisten kumppanien kanssa."

Benecan Oy kuuluu valtakunnalliseen Canon Business Solutions -ketjuun, jonka muodostavat Canonin kymmenen omaa toimipistettä ja 19 valtuutettua täyden palvelun jälleenmyyjää. Ketjulla on toimipisteitä kaikkiaan 34 paikkakunnalla ja myynnin ja tekniikan ammattilaisia yli 450.

Canon Business Solutions -ketju tarjoaa paikallisen yhteistyökumppanin maanlaajuisesti. Ketjun palvelut kattavat organisaatioiden tieto- ja toimistotekniikkahankkeiden koko elinkaaren - ympäristön kartoituksesta, konsultoinnista ja suunnittelusta aina järjestelmien ja verkkojen jatkuvaan ylläpitoon ja laitteiden asianmukaiseen kierrätykseen. Tuotevalikoima koostuu sekä Canonin omista tulostukseen, kopiointiin ja asiakirjahallintaan liittyvistä ratkaisuista että yhteistyökumppanien tuotekokonaisuuksista.

Lisätietoja:

Benecan Oy, toimitusjohtaja Simo Pöllänen, puhelin 0440 439 669, sähköposti simo.pollanen@benecan.fi

Canon Oy, johtaja Pertti Karimo, puhelin 010 544 4360, sähköposti pertti.karimo@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen