Canon ja FCS Partners yhteistyöhön

Canon Oy ja FCS Partners Oyj ovat solmineet syyskuussa jälleenmyyntisopimuksen, joka tuo FCS:n it-koulutustarjonnan Canonin suoramyynnin ja Canon Business Solutions -ketjun palveluvalikoimaan.

FCS:n julkisen kurssitarjonnan lisäksi Canon myy asiakkailleen Canon-ratkaisujen lisäpalveluina asiakaskohtaisesti räätälöitäviä it-koulutuksia. Koulutukset liittyvät erityisesti yritysten it-ympäristöjen suunnitteluun, tietoturvaan sekä Microsoft- ja Adobe-ohjelmistopäivitysten käyttöönottoon.

Samassa yhteydessä Canon on sopinut myös oman henkilökuntansa it-koulutuksen, lähinnä sertifiointiin tähtäävän kumppanikoulutuksen, keskittämisestä FCS:lle.

"Valintakriteereinämme on ollut FCS Partnersin laaja osaaminen ja koulutustarjonnan korkea laatu," sanoo johtaja Kari Eilamo Canon Oy:stä. "Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tarpeen tullen laajempia kokonaisuuksia, jotka pitävät sisällään myös käyttäjien koulutuksen esimerkiksi käyttöjärjestelmämigraatioiden yhteydessä. Toteutuspuolella FCS:n kyky projektoida koulutukset räätälöidyksi ja tarvettamme vastaavaksi kokonaisuudeksi säästää omia resurssejamme merkittävästi.”

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen