Canon laajentaa skannerivalikoimaansa

Canon tuo markkinoille uuden DR 2050C:n, joka on oiva lisä yhtiön työryhmäskannerien valikoimaan.

Luotettava ja hinnaltaan kilpailukykyinen DR 2050C on suunniteltu kaiken kokoisille työryhmille hajautettuun skannaukseen. Monipuolisella skannerilla voidaan skannata useita erilaisia asiakirjoja samanaikaisesti, nopeasti ja tehokkaasti, mikä tehostaa asiakirjojen hallintaa ja lisää tuottavuutta.

Uutuusskannerin nopeus on 38/20 mustavalkosivua/-arkkia tai 12/7 värisivua/-arkkia minuutissa. Skanneri on kevyt ja pieni. Se vie pöytätilaa vain 30 x 10 cm, mikä on paljolti uudenlaisen syöttötason ansiota.

Skannausjälki on huippuluokkaa. Contact Imaging Sensor (CIS) –tunnistin ja ainutlaatuinen optinen rakenne vähentävät kuvan vääristymät minimiin. Lopputuloksena saadaan tarkka ja kirkas 24 bitin ja jopa 600 dpi:n väriskannaus.

DR 2050C:n mukana toimitetaan Canonin CapturePerfect 3.0 -ohjelmisto, jonka avulla on helppoa luoda useamman sivun tiedostoja ja lisätä tai poistaa sivuja tai muuttaa niiden järjestystä. Käytettävissä on lukuisia toimintoja, kuten skannaus tulostimeen, pc:lle ja sähköpostiin sekä projektoriin. Skannata voidaan niin ikään kryptattuun eli salasanalla suojattuun PDF-muotoon, ja skannatusta PDF-asiakirjasta on myös tekstihaku mahdollinen. Tämä uusi skanneri pystyy lisäksi skannaamaan taitetun A3-asiakirjan molemmat puolet samanaikaisesti ja yhdistämään ne automaattisesti yhdeksi saumattomaksi A3-kuvaksi.

Canonin DR 2050C -ohjelmistopakettiin kuuluu myös Adobe Acrobat 7.0.

DR 2050C tulee myyntiin 1. heinäkuuta. Sen veroton hinta on noin 800 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen