Canon kasvattaa tuotevalikoimaansa uudella nopealla asiakirjaskannerilla

Organisaatioiden tulostuksen- ja dokumentinhallintaan keskittyvä Canon kasvattaa asiakirjaskannerivalikoimaansa uudella kompaktilla DR-7580-skannerilla.

Uutuusskannerin mustavalko- ja harmaasävylukunopeus on 75 sivua minuutissa ja optinen tarkkuus 200 dpi. Laite on suunnattu yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat entistä tehokkaamman skannerin kilpailukykyiseen hintaan tinkimättä kuitenkaan kuvanlaadusta.

”DR-7580:n tuominen markkinoille on osoitus kevyen sarjan skannereiden tärkeydestä Canonille. Koska skannaus DR-7580:llä sujuu nopeasti, asiakirjojen käsittely tehostuu entisestään. Lisäksi tämä skanneri tarjoaa uuden entistä joustavamman arkinsyöttöjärjestelmän ja erinomaisen kuvanlaadun. Canonin DR-9080C:n ja hiljattain lanseeratun DR-5010C:n rinnalla DR-7580 täydentää oivallisesti A3-syöttöisten skannereiden tuotesarjaa”, kertoo Canon Oy:ssä dokumentinhallinnan ratkaisuista vastaava markkinointipäällikkö Kai Aittomäki.

DR-7580 on varustettu Canonin CapturePerfect 3.0 -ohjelmistolla, jonka ansiosta monisivuisten asiakirjojen tuottaminen käy kätevästi, kuten myös sivujen lisääminen, poistaminen tai uudelleenjärjestely. Ohjelmisto myös mahdollistaa useita erilaisia skannaustapoja, esimerkiksi nippuskannauksen sekä scan-to-mail- ja scan-to-print-toiminnot.

Canon DR-7580 on ollut saatavilla Suomessa elokuun alusta lähtien.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori,  puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi