Uusi tehokas ja helppokäyttöinen dokumenttiskanneri Canonilta

Canonin uusi, monipuolinen dokumenttiskanneri DR-1210C on suunnattu erityisesti pienyrityksille ja kotitoimistoille, mutta se on osuva valinta myös työryhmäskanneriksi isommille organisaatioille.

DR-1210C-dokumenttiskanneri

Tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuihin keskittyvä Canon panostaa vahvasti myös dokumenttiskannereihin. "Näemme työryhmäskannereissa uuden, voimakkaasti kasvavan markkinan", sanoo tuotemarkkinointipäällikkö Juha Vornanen Canon Oy:stä. "Asiakkaat edellyttävät skannerilta helppokäyttöisyyttä, monipuolisuutta ja kilpailukykyistä hintaa. DR-1210C tarjoaa nämä kaikki."

Myös kirjojen skannaukseen

DR-1210C:ssä on automaattinen syöttölaite (ADF) tehokkaaseen nippuskannaukseen ja skannaustaso yksittäisten dokumenttien, kuten passien, käyntikorttien ja kirjojen skannaukseen. Mustavalko-, harmaasävy- ja värisivujen lukunopeus on 12 sivua minuutissa ja skannaustarkkuus 300–600 pistettä tuumalle. Skannerissa on kolme painiketta vakiotöitä varten: skannaus työasemalle, skannaus sähköpostiin ja skannaus tulostimelle. DR-1210C:ssä on myös 50 pikavalintaa, jotka voidaan määrittää käyttäjien tarpeiden mukaan skannaamaan työasemalle ja sähköpostiosoitteisiin.

DR-1210C:n asennus on vaivatonta laitteen mukana tulevan Easy Installer -asennusohjelman avulla. Laitetoimitukseen kuuluu myös kattava ohjelmistopaketti: Adobe Acrobat 7.0 Standard PDF-tiedostojen tekoon ja yhdistämiseen, Canonin monipuolinen ja helppokäyttöinen skannusohjelma CapturePerfect 3.0, OmniPage SE (versio 4) skannattujen asiakirjojen tekstinmuokkaukseen Word-ohjelmassa sekä Presto BizCard -ohjelmisto käyntikorttien yhteystietojen skannaukseen, arkistointiin ja helppoon hakemiseen.

Canon DR-1210C tulee myyntiin Suomessa huhtikuun lopussa 2006. Sen hinta verottomana on noin 500 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, etunimi.sukunimi@canon.fi