no consumer

ColorPASS Z7500 väripalvelimien kärkeen

Canonin uusin ja tehokkain tuotantoväripalvelin on ColorPASS Z7500. Se soveltuu erityisesti vaativien dokumenttien käsittelyyn painoissa, ammattitulostusyrityksissä ja organisaatioiden keskitetyssä tulostuspalvelussa.

ColorPASS Z7500 on täysin yhteensopiva Canonin CLC4000- ja CLC5100-värijärjestelmien kanssa. Näillä yhdistelmillä monimutkaisetkin tulostustyöt valmistuvat nopeasti myös silloin, kun dokumentit sisältävät muuttuvia, asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöityjä tietoja. Tuottavuutta lisäävät myös monipuoliset muokkaus- ja vedostusratkaisut.

ColorPASS Z7500 kuuluu painotöiden etähallintaa tehostavien ratkaisujen sarjaan ja tarjoaa entistä tarkemman värien ja tietojen käsittelyn. Uuden tekniikan ansiosta työnkulun prosessi on saumaton ja luotettava. Impose v2.5 -ohjelma antaa painotaloille mahdollisuuden tarkistaa ja muokata dokumenttien asettelun nopeasti ennen tiedostojen rippausta.

Painotalojen kilpailukykyä kasvattaa merkittävästi myös muuttuvien, yksilöllisten tietojen tulostusmahdollisuus. Tämä on ehdoton edellytys esimerkiksi suorapostitusten painattamisessa. Myös värien hallinta on joustavaa ja monipuolista. ColorPASS Z7500 mahdollistaa verkko- ja etäkäytön, ja siinä on paljon tietoturvaa parantavia ominaisuuksia, kuten turvatulostus ja tiedostojen poisto.

ColorPASS Z7500 tulee Suomessa myyntiin maaliskuussa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi