ColorPASS Z6100 ja ColorPASS7100: lisää suoritustehoa ammattitulostukseen

Canon esittelee parannetut versiot kahdesta markkinoita hallitsevasta väripalvelimestaan. ColorPASS Z6100 ja ColorPASS7100 mahdollistavat entistä tehokkaamman etähallinnan ja nopeamman dokumenttien käsittelyn yhdessä uusien yrityskäyttöön, tuotantotulostukseen ja painamiseen suunniteltujen ratkaisujen kanssa.

ColorPASS Z6100- ja ColorPASS Z7100 -väripalvelimet ovat yhteensopivia huippunopeiden CLC4000- ja CLC51001 -värijärjestelmien kanssa. Yhdessä ne tarjoavat käyttäjille entistä tarkemman värien ja tietojen käsittely-mahdollisuuden. Myös muokkausominaisuuksia on kyetty tehostamaan, ja varsinkin suuria, monimutkaisia tiedostoja käsittelevät yritykset pystyvät tuottamaan väritulosteet aikaisempaa kustannustehokkaammin.

ColorPASS Z6100 ja ColorPASS Z7100 kuuluvat tulostustöiden etähallintaa tehostaviin ratkaisuihin. Uuden tekniikan ansiosta työnkulun prosessi on saumaton ja luotettava. Impose v2.5 -ohjelma tarjoaa painotaloille mahdollisuuden tarkistaa ja muokata dokumenttien asettelun nopeasti ennen tiedostojen rippausta.

Painotalojen kilpailukykyä kasvattaa merkittävästi myös muuttuvien, yksilöllisten tietojen tulostusmahdollisuus. Tämä on ehdoton edellytys esimerkiksi suorapostitusten painattamisessa. Myös värien hallinta on joustavampaa Graphic Arts Package Premium -ohjelmiston ansiosta. ColorPASS-sarjan tuotteet mahdollistavat verkko- ja etäkäytön, ja niissä on paljon tietoturvaa parantavia ominaisuuksia, kuten turvatulostus ja tiedostojen poisto.

ColorPASS Z6100 ja ColorPASS Z7100 tulevat Suomessa myyntiin maaliskuussa 2005.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti  ulla.autiovuori@canon.fi

_______
¹ColorPASS Z6100 on yhteensopiva vain CLC4000:n kanssa. ColorPASS Z7100 on yhteensopiva sekä CLC40