Läpinäkyvä painaminen tulee näkyville

Koko ajan kehittyvällä digitaalisen painamisen markkinalla rakennetaan uusia ulottuvuuksia painotuotteille. Uusi Canon imagePRESS C1+ hätkähdyttää tuomalla läpinäkyvyyden osaksi perustuotantoa.

imagePRESS C1

Erilaisten läpinäkyvien kuvioiden tai tehosteiden viimeistely on tapahtunut pitkään painotalojen syövereissä. Vesileimat, kopiosuojat ja erikoisefektit on toteutettu näihin erikoistuneilla laitteilla. Canon imagePRESS C1+ tuo kehittyneet ominaisuudet lähemmäs digitaalipainamisen arkea. Vesileimojen, tunnisteiden ja mattapintojen tekeminen luonnistuu viisivärisellä imagePRESS C1+:lla.

Laitteen toiminta perustuu Canonin kehittämään Clear toner -teknologiaan. Clear toner -kristallivärin avulla voidaan tuottaa läpinäkyviä tai erikoiskäsiteltyjä pintoja ja liittää ne osaksi painotuotteita. imagePRESS C1+ yhdistää läpinäkyvän pinnan varsinaiseen painamiseen ja saa aikaan näyttävän efektin.

imagePRESS C1+:n ansiosta tulostus- ja painopalveluita tarjoavat yritykset, mainostoimistot, viestinnän tekijät ja muut toimijat voivat lisätä painotuotteisiin uusia ulottuvuuksia helposti ja kustannustehokkaasti. Se antaa suunnittelijoille vapauksia ja mahdollisuuksia toteuttaa sellaisia asioita, joita aiemmin ei ole voitu kustannussyistä tehdä.

’’imagePRESS C1+ avaa mahdollisuuksia uusien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen esimerkiksi tulostus- ja painopalveluiden tarjoajille. Yritystuotteet, lahjat ja arvokupongit voidaan toteuttaa ennennäkemättömän helposti’’, tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Lakka Canonilta arvioi.

Canon imagePRESS C1+ on yksi merkkipaalu Canonin vahvan tuotekehityksen jatkumossa. Marraskuussa myyntiin tulevan laitteen otaksutaan saavuttavan tuntuvan markkinaosuuden digitaalipainolaitteiden markkinalla.

Lisätietoja: Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Lakka, puhelin 010 544 4486, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi