no consumer

Joustavuutta ja tehokkuutta skannaamiseen

Uusi Canon imageFORMULA DR-7090C on toimistokäyttöön suunniteltu dokumenttiskanneri, jonka avaintekijöitä ovat joustavuus ja tehokkuus. Näiden ominaisuuksiensa ansiosta DR-7090C:stä odotetaan keskisuurten yritysten suosikkiskanneria.

imageFORMULA DR-7090C

Joustavuus syntyy kahdesta vaihtoehtoisesta tavasta käsitellä skannattavia dokumentteja. A3-kokoinen skannaustaso sopii huonolaatuisten, sidottujen tai muuten vaikeasti skannattavien dokumenttien syöttämiseen. Vastaavasti arkinsyöttölaite käsittelee massoina käsiteltävät dokumentit. 100 sivua nielaiseva syöttölaite välittää skannaukseen jopa 70 sivua minuutissa.

Tehokkuutta tuo nopeuden lisäksi mahdollisuus automatisoida työnkulkuja ja tavallisimpia skannaustoimenpiteitä.Yhdellä napin painalluksella toimiva työprosessien automatisointi on erinomainen apuväline silloin, kun tietyt vakioskannaukset, esimerkiksi laskut tai paperiraportit halutaan tallentaa ja jaella samalla tavalla, samassa formaatissa kerrasta toiseen. DR-7090C:llä voi automatisoida yhteensä 99 skannaustyötä, esimerkiksi tallennettavaksi intranetiin tai jaettavaksi sähköpostitse. Käytettäviä tallennusformaatteja ovat mm. TIFF ja indeksoitava PDF.

Muiden Canonin dokumenttiskannereiden tapaan skannauksen laatu on korkeatasoista. Uutuus tunnistaa hyvin merkit jopa heikkolaatuisista originaaleista.

Canon imageFORMULA DR-7090C on osa imageFORMULA-tuoteperhettä, jossa yhdistyvät erilaisiin skannaustarpeisiin soveltuvat laitteet. Tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen Canonilta arvioi, että uutuus vahvistaa Canonin asemaa Suomessa tämän kokoluokan dokumenttiskannereiden markkinajohtajana.

Lisätietoja:Canon Oy, Yritysratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen, puhelin 010 544 4363, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi