Toimiston nopein lukija [2.10.2008]

Erinomaisilla asiakirjaskannereillaan mainetta niittänyt Canon tuo lisää vauhtia toimiston arkirutiineihin uudelle nopealla työryhmäskannerilla. Nopeuden lisäksi uutuus loistaa myös kestävyytensä ja toiminnan tehostamiskykynsä ansiosta.

Canon imageFORMULA DR-3010C on 30 sivua minuutissa skannaava vauhtikone ja on siten oman luokkansa nopein skanneri. Väriskannaus sujuu sillä yhtä vauhdikkaasti kuin mustavalkoskannaus. Dokumentit siirtyvät skannerista helposti ja tehokkaasti sähköpostiin, tulostimelle tai vaikkapa PDF-dokumentiksi. Skanneri pystyy käsittelemään suuriakin dokumenttimääriä, sillä sen kapasiteetti on jopa 3000 skannausta päivässä.

DR-3010C:ssä on lukuisia työtä tehostavia ominaisuuksia. Nopeus ja kestävyys jo itsessään parantavat tehokkuutta. Suurimmat hyödyt syntyvät kuitenkin tavallisimpien työtehtävien ja työnkulkujen automatisoinnista.

Toimiston nopeimman lukijan näppäränä lisäominaisuutena on mukana käyntikorttien skannaamiseen sopiva BizCard Reader -ohjelmisto, jonka avulla käyntikortit muuttuvat helppokäyttöiseksi ja helposti selattavaksi tietokannaksi.

Lisätietoja: Canon Oy, Yritysratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen, p. 010 544 4363, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi