Canon kahmii palkintoja [23.9.2008]

Canon on saanut jälleen kansainvälistä tunnustusta korkeatasoisista tuotteistaan nappaamalla kaksi ykkössijaa Buyers Laboratoryn valinnoissa. Canonin skannerit ja monitoimilaitteet nousivat omien tuoteryhmiensä ykkösiksi.

Puolueettoman Buyers Laboratoryn Pick-palkinnot ovat arvostettuja kunniamainintoja eri tuoteryhmien parhaille tuotteille.

Skannereissa Canonin dokumenttiskannerit olivat ykkösiä kolmessa kategoriassa neljästä. Canon DR-2510C valittiin parhaaksi työryhmäskanneriksi hyvien yleisten ominaisuuksiensa ja erinomaisen tarkkuutensa ansiosta. ScanFront 220P saavutti ykkössijan verkkoskannereiden sarjassa kehittyneellä helppokäyttöisyydellään ja käyttäjätunnistuksellaan. Nopeus ja helppokäyttöisyys siivittivät DR-X10C:n kärkeen keskiraskaiden tuotantoskannereiden sarjassa.

Monitoimilaitteissa Canon iRC2380i nousi voittajaksi pieneen ja keskisuureen yrityskäyttöön suunnattujen värilaitteiden sarjassa. Laite osoittautui luotettavaksi ja kustannustehokkaaksi ratkaisuksi. Raskaamman sarjan yrityslaitteissa iRC5185i osoitti nopeutensa ja luotettavuutensa väritulostamisessa poikkeuksellisella tavalla ja päihitti selvästi kilpailijansa.

Buyers Laboratoryn myöntämät Pick-palkinnot osoittavat Canonin jatkavan vahvaa kulkuaan maailmanluokan tuotekehityksen tiennäyttäjänä. Panostus huippuluokan teknologiaan ja vahvan ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen näkyvät asiakasyritysten liiketoimintaa hyödyttävinä ratkaisuina sekä toimialalla saavutettuna arvostuksena.

Lisätietoja:
Canon Oy, Yritysratkaisut