Canon tarjoamaan GretagMacbethin värinhallintaratkaisuja ammattitulostussektorille

Canon panostaa mittavasti ammattitulostussektorin ratkaisuihin. Yhtenä esimerkkinä tästä on yhtiön tuore Euroopan-laajuinen kumppanuus johtaviin värijärjestelmä ja –ohjelmistoyrityksiin kuuluvan GretagMacbethin kanssa.

Yhteistyösopimuksen pohjalta Canon ryhtyy toimittamaan tulostuspalveluyrityksille kokonaisvaltaista värinhallintapalvelua, mikä varmistaa yhdenmukaisen ja jatkuvasti korkeatasoisen värintoiston.

Canonin kumppanuus GretagMacbethin kanssa edesauttaa luovan palvelun yritysten ja digitaalista tulostusta käyttävien painopalveluyritysten tuottavuuden kasvua. Näiden on nyt mahdollista tuottaa loppuasiakkailleen tehokkaampaa palvelua ja samalla säilyttää tulostuslaatu tasaisen korkeana. Painoalalla ei ole varaa huonolaatuiseen värintoistoon eikä seisokkeihin, minkä vuoksi GretagMacbethin värinhallintaohjelmistot ja laitteistot ovat täsmävastaus markkinoiden vaatimuksiin: ne vähentävät vedostusvirheitä sekä kalibrointiin, uudelleenvedostukseen ja tulostukseen kuluvaa aikaa ja takaavat samalla mahdollisimman värihallitut lopputuotteet.

Värihallittua tulostusta

Yhteistyösopimuksen piiriin kuuluu joukko GretagMacbethin ratkaisuja, jotka muodostavat osan Canon Business Intelligence (CBi) –kokonaistarjontaa. CBi-kokonaisuus käsittää asiakaskohtaisia ohjelmistosovelluksia, laitteistoja, konsultaatio- ja ylläpitopalveluja sekä väriratkaisuja, jotka on kehitetty auttamaan asiakasyrityksiä hallitsemaan värituotantoprosessejaan. On sitten kyse laitekalibroinnista tai värinhallinnan työnkulusta, CBi-ratkaisujen avulla käyttäjällä on hanskassaan saumaton värikontrolli läpi koko suunnittelu- ja tuotantoprosessin.

Ammattitulostusmarkkinoilla on Canonin mukaan huutava tarve kustannustehokkaalle ja värihallitulle tuotantotulostukselle. Kumppanuus GretagMacbethin kanssa antaa Canonille mahdollisuuden tarjota ammattitulostussektorille joustavia värinhallintaratkaisuja, jotka mukautuvat yritysten työskentelytapoihin ja yksilöllisiin tarpeisiin.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi