Canon Print Job Manager
Verkkopohjainen ohjelmistotyökalu ammattitulostussektorille

Canon tuo Euroopan markkinoille Print Job Manager -työkalun, joka on verkkopohjainen portaali tulostuspalveluyritysten ja loppuasiakkaiden välille. Tämä uusi ASP-sovellus tehostaa kommunikointia ja tilaus-/tarjousprosessin kokonaishallintaa.

Print Job Managerin voi räätälöidä yrityskohtaisesti, jolloin asiakkaan eteen avautuu aina yrityksen näköinen käyttöliittymä. Tulostustyöt tilataan suoraan asiakkaan omalta työasemalta web-selaimen avulla. Print Job Managerin kautta asiakas lähettää myös tulostettavat työt, valitsee mahdolliset viimeistelyvaihtoehdot ja näkee työn kustannukset. Niin ikään työn etenemistä tuotannossa on mahdollista seurata reaaliajassa. Print Job Manager tuo lisää nopeutta, tuottavuutta ja kustannustehokkuutta, mistä hyötyvät sekä tulostuspalveluyritys että loppuasiakas.

Käytettävissä 7 / 24

Print Job Manager on hyvä esimerkki Canonin toimintatavasta tarjota kokonaisvaltaisia ratkaisuja yrityksen käytäntöjen ja prosessien tehostamiseksi. Print Job Managerin avulla Canon edesauttaa painopalveluyrityksiä tarjoamaan entistä parempia palveluja loppuasiakkailleen.

Print Job Managerin käytöstä yrityksen ydinliiketoiminnalle koituvia etuja ovat ajan ja kustannusten säästöt sekä aikaisempaa tehokkaammat työskentelytavat. Ja mikä tärkeintä: koska työkalu on verkkopohjainen, se on myös käytettävissä 24 tuntia vuorokaudessa, seitsemänä päivänä viikossa, joten loppuasiakas voi halutessaan jättää tilauksen myös työajan ulkopuolella.

Print Job Manager perustuu innovatiiviseen hinnoittelurakenteeseen, minkä ansiosta asiakasyritys voi vuokrata ohjelmiston maksamalla kaiken kattavan kiinteähintaisen kuukausimaksun – tapahtumien määrä tai liikevaihdon suuruus ei vaikuta hintaan. Niinpä Print Job Manager onkin myös hinnaltaan muita vastaavanlaisia tuotteita huomattavasti edullisempi.

Print Job Manager sisältää seuraavat neljä integroitua palvelua:

Job Ticketing – Asiakas voi antaa tarkat ohjeet työn tulostuksen, materiaalien, viimeistelyvaihtoehtojen ja toimituksen osalta.

Job Estimation – Mahdollistaa välittömän tarjouksen, joka syntyy asiakkaan antamien ohjeiden pohjalta.

Job Submission – Painotuotteen kuvamateriaali voidaan ladata suoraan asiakkaan työasemalta tulostuspalveluyrityksen sivulle, jonne se tallentuu yhdessä digitaalisen työkorttikopion kanssa. Tiedoston voi myös muuntaa PDF-muotoon ja sitä voi esikatsella ennen latausta.

Job Tracking – Asiakas saa reaaliaikaiset päivitykset sähköpostitse tai hän voi seurata tilannetta online-tilassa. Tilauksen status on kaiken aikaa selkeästi sekä asiakkaan että painotalon nähtävissä.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi