no consumer

Canon Eurooppa ylitti myyntitavoitteensa IPEX 2006 -messuilla

Canon Eurooppa ylitti myyntitavoitteensa IPEX 2006 -messuilla Birminghamissa 8. - 11.4. 2006. Yli 60 digitaalista imagePRESS C7000VP -arkkipainokonetta myytiin asiakkaille eri puolilla Eurooppaa. Tavoitteeksi asetettu 60 kappaleen määrä täyttyi jo messujen puolivälissä. Canonin 1500 neliömetrin messuosastolla vieraili kaikkiaan 12 000 kävijää tutustumassa graafiselle alalle suunnattuihin ratkaisuihin, joista peräti 75 prosenttia esiteltiin yleisölle nyt ensimmäistä kertaa.

"Canon rikkoi ennätyksiä IPEX 2006 -messuilla", markkinointipäällikkö Juha Wallin kertoo. "Sekä imagePRESS-sarjan painokoneet että uudet imagePROGRAF-suurkuvatulostimet ovat olleet messujen kuuma puheenaihe, ja niistä on tehty ennätysmäärä tilauksia. Runsaasti kiinnostusta herättivät myös iR7105-esittelytilaisuudet, joissa havainnollistettiin digitaalisen pikapainon ainutlaatuisia viimeistelyominaisuuksia. Uudet työnkulkuun liittyvät ratkaisumme muodostavat tärkeän osan jokaista sopimusta. Haastoimme vieraamme tulemaan digitaalisen painamisen aitiopaikalle, ja mielestäni olemme onnistuneet paremmin kuin hyvin. IPEX 2006 oli Canonin ponnahduslauta graafisen alan markkinoille. Ja tämä on vasta alkua".

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puh. 010 544 4548 tai Markkinointi, Juha Wallin, puh. 010 544 4327, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi