Canon panee yritysten tulostuksen- ja dokumentinhallinnan kuntoon

Myynti- ja palvelujoukot jalkautuvat kuudelle paikkakunnalle ympäri Suomen.

Organisaatiot käyttävät mm. Gartner Groupin tutkimusten mukaan 20-40 prosenttia työvoimakuluistaan ja 5-15 prosenttia liikevaihdostaan asiakirjojen hallintaan. Tulostaminen on noin kuudennes tästä kokonaiskustannuksesta.

Kyse ei ole pikkusummista. Siksi tiedon hallinta ja sen aiheuttamat kustannukset  ovat nousseet keskeiseksi kysymykseksi erikokoisissa organisaatioissa. Mikä ratkaisuksi? Canonin toimintakonsepti kattaa ainutlaatuisella tavalla koko yrityksen tietovirran päästä päähän: dokumenttien digitoinnista jakeluun, muokkauksen ja arkistoinnin kautta uudelleen jakeluun ja jalostetun tiedon hyödyntämiseen sähköisesti tai paperimuodossa. Asiakkaan tarpeista lähtevä Canon-ratkaisu sisältää asiantuntijapalvelut, tuotteet ja ohjelmistot dokumentinhallintaan sekä tulostus- ja it-infraan.

Keskitetyllä tai harkitusti hajautetulla tulostuksen- ja dokumentinhallinnalla ja järkeistetyillä toimintatavoilla voidaan päästä merkittäviin kustannussäästöihin jo lyhyellä aikavälillä. Tämä edellyttää ensialkuun nykytilanteen kartoitusta, tietovirtojen ja työprosessien tunnistamista eli pitkälti sen selvittämistä, miten ihmiset organisaatiossa toimivat. Toimivan it-infran päälle rakennetuista Canon-ratkaisuista löytyy tasapaino kustannustehokkaan teknologian ja tehokkaan työn tekemisen välille. Tällaista sanomaa konkreettisten asiakasesimerkkien todistusvoimalla Canon levittää kuuden paikkakunnan kiertueellaan, jonka odotetaan tavoittavan noin 2500 päättäjää.

Canon Business Beat -kiertue starttaa Tampereelta 7.4. ja päättyy Helsinkiin vapun alla 28.4. Kumppaneina mukana ovat IBM, Microsoft ja HP.

Kiertuepaikkakunnat:
Tampere 7.4.
Kuopio 12.4.
Oulu 14.4.
Seinäjoki 19.4.
Turku 21.4.
Helsinki 28.4.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen