Canonin tuotteet ja ratkaisut voittoisia BERTL's Best Awards -testeissä

BERTL's Best Award -logo Canonin uusi innovatiivinen Smart Colour -monitoimilaite on voittanut BERTL’s Best Award 2004 -testin parhaana väriominaisuudella varustetuista, työryhmäkäyttöön suunnitelluista mustavalkomonitoimilaitteista.

Tunnustus myönnetään tuotteelle, joka tarjoaa parhaan hinta-laatusuhteen ja toiminnallisuuden. Canon iR 3100C/CN:n vahvoina puolina nousivat esiin helppokäyttöisyys, edulliset tulostus- ja kopiointikustannukset sekä joustavat laajennusmahdollisuudet. iR 3100C/CN on BERTL:n suosittelema  valinta kustannustietoisille yrityksille.

Parhaana yritys-/osastokäyttöön suunniteltuna suurteholuokan mustavalko-/värimonitoimilaitteena palkittiin Canon iR 6800C. Tunnustuksen saa tuote, joka täyttää ominaisuuksillaan parhaiten sellaisten yritysten vaatimukset, jotka haluavat käyttää värejä tulostuksessa ja kopioinnissa vain tarpeen mukaan. iR 6800C:n plussana BERTL mainitsee edulliset käyttökustannukset, helppokäyttöisyyden ja joustavat laajennusmahdollisuudet. Tämä ratkaisu tuo väritulostuksen edut ilman perinteisen värilaitteen käyttökustannuksia kokonaan uuden käyttäjäryhmän ulottuville.

BERTL’n vuoden 2004 innovaatiopalkinto on puolestaan myönnetty Canonille ja eCopylle näiden yhdessä kehittämästä MEAP & eCopy ShareScan OP -ratkaisusta. Tunnustus annetaan valmistajalle, joka tuo markkinoille tuotteen tai teknologian, joka on täysin ainutlaatuinen ja/tai jolla saattaa tulevaisuutta silmälläpitäen olla kauaskantoisia seurauksia.

Canon on ainoa valmistaja, joka soveltaa avointa arkkitehtuuria digitaalisissa monitoimilaitteissaan. Järjestelmä antaa käyttäjille mahdollisuuden räätälöidä omat käyttöliittymänsä Java-ohjelmoinnin avulla täsmällisesti omia tarpeitaan parhaiten palveleviksi.

Muut vuoden 2004 BERTL-palkitut omissa kategorioissaan ovat iR 6020/6020i ja NetSpot Accountant –ohjelmiston kustannusten hallinta- ja töiden seurantajärjestelmä.

BERTL, Business Equipment Research & Test Laboratories on riippumaton yhdysvaltalainen tutkimusyritys, jonka testitulokset perustuvat 300:n yrityskäyttöön tarkoitetun digitaalisen tulostus- ja kopiointijärjestelmän analyyseihin. Rankatessaan tuotteita ja yrityksiä paremmuusjärjestykseen BERTL’n analyytikot tukeutuvat omaan asiantuntemukseensa mutta kuuntelevat myös ostajien kokemuksia eri tuotteista ja toimittajista.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi