Canonille kolme kultasijaa BERTL'n lukijoiden valinnoissa 2005

BERTL's Best 2005 Winner -logo Canon selviytyi kolminkertaiseksi voittajaksi BERTL'n lukijoiden valintatesteissä. Voittajan valitsivat kokeneet digitaalisten monitoimilaitteiden ostajat ja käyttäjät kaikkiaan 47 maasta eri puolilta maailmaa. Canon voitti kultaa loppukäyttäjien valitsemana sarjassa "värikuvanlaatu" sekä jälleenmyyjien valitsemana sarjoissa "kolmannen osapuolen kumppanit" ja "mustavalkolaitevalikoima".

Roberto Báez, BERTL'n apulaisjohtaja kommentoi: "Myönnetyt palkinnot kuvastavat markkinoilla vallitsevaa mielipidettä. Canon hallitsee jälleen näitä sarjoja. Se kertoo yhtiön hyvästä suhteesta yhtä lailla bisneskumppaneihinsa kuin asiakkaisiinsakin, ja se osoittaa myös Canonin sitoutuneen vahvasti markkinoiden tarpeiden täyttämiseen."

Värikuvanlaatu, kumppanuussuhteet, valikoiman laajuus

Loppukäyttäjät sijoittivat Canonin ykköspaikalle "värikuvanlaadussa" - kiitos tarkan ja tasaisen värinlaadun kautta koko tuotevalikoiman. Värin merkitys on yhä suurempi niin toimistotulostuksessa kuin digitaalisessa painamisessakin. Kultainen palkinto on tunnustus Canonin panostukselle laadukkaaseen ja luotettavaan värituotantoon.

Canon sai tunnustusta myös sitoutumisestaan kumppanuussuhteisiin. Canonilla on tarjottavana kattava valikoima erilaisia ratkaisuja, jotka koostuvat laitteista, ohjelmistoista ja palveluista. Jokainen ratkaisu on suunniteltu vastaamaan markkinoiden ja asiakkaiden vaatimuksia sekä parantamaan tuottavuutta ja liiketoimintaprosesseja. Tärkeällä sijalla ovat konsultointi ja koulutus, joilla varmistetaan ratkaisujen tehokas ja järkevä käyttö.

Värien rinnalla mustavalkotulostus säilyttää edelleen asemansa toimistoissa. Jälleenmyyjät ovat arvostaneet Canonin tälläkin sektorilla kultaisen tunnustuksen saajaksi laajan "mustavalkolaitevalikoiman" ansiosta. Canonin valikoima kattaa kaikenkokoisten yritysten tarpeet aina pk-yrityksistä suurten työryhmien ja suuryritysten käyttöön ja vastaa eri toimialojen vaatimuksia.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

BERTL, Business Equipment Research & Test Laboratories on riippumaton yhdysvaltalainen tutkimusyritys, joka tuottaa puolueettomia tuotearvosteluja ja vertailuja digitaalisista monitoimilaitteista ja ohjelmistoista. Lisää tietoa BERTL'stä Internet-osoitteesta www.BERTL.com

Canon – globaalisti paikallinen