Canon on julkistanut dokumentinhallintaohjelmistonsa uusimman version ADOS 6.1:n [7.8.2007]

• ADOS 6.1 auttaa yrityksiä tehokkaammassa tietojen hallinnassa, tietoturvassa sekä viranomaissäännösten noudattamisessa
• Uusi liitäntä takaa saumattoman integroinnin Microsoft Office SharePoint 2007:ään

Organisaatioiden dokumentinhallintaan on tarjolla entistä vahvemmin muihin teknologoihin kytkeytyvä ratkaisu, ADOS 6.1. Canonin suositun ohjelmiston tuore versio on vastaus asiakkaiden kehittyviin tarpeisiin.

Yritykset ja julkisen sektorin toimijat joutuvat painiskelemaan monentasoisten haasteiden kanssa pitääkseen dokumenttinsa järjestyksessä. Market-Vision mukaan organisaatiot hakevat ohjelmistoratkaisuja dokumentin hallintaan tehostaakseen sisäisiä prosesseja, parantaakseen tietoturvaa ja vastatakseen paremmin dokumentteja koskeviin määräyksiin ja säädöksiin.

Sopii kaikenkokoiselle ja -tyyppisille organisaatioille

Kaikenkokoisille organisaatioille sopiva ADOS 6.1 mahdollistaa eri järjestelmistä tulevien dokumenttien koostamisen yhteen helposti. Täysin skaalautuvan ADOS 6.1 -sovelluksen avulla käyttäjät voivat tallentaa, arkistoida, hakea ja noutaa tietoa nopeasti ja turvallisesti. ADOS 6.1 -versiossa on uusia, tehokkaita ominaisuuksia, jotka auttavat organisaatioita entisestään virtaviivaistamaan suuria tietomääriä sisältäviä prosesseja.

Uudessa versiossa on kiinnitetty huomiota asiakkaiden kehittyviin tarpeisiin ja erityisesti Microsoft Office SharePoint -teknologian yleistymiseen. ADOS SharePoint Connector -liitäntä takaa saumattoman integroinnin Microsoft Office SharePoint 2007:ään. SharePoint-käyttöliittymän avulla käyttäjillä on suora yhteys ADOS-järjestelmään tallennettuihin asiakirjoihin.

Ratkaisun voi määrittää siten, että tietyt asiakirjat - mukaan lukien niiden hakemistotiedot - siirretään ADOS-järjestelmään ja poistetaan automaattisesti SharePointista. Tämä keventää SharePoint-järjestelmän tietokannan kuormitusta, ja arkistoituja tietoja voi silti edelleen hakea SharePoint-käyttöliittymän kautta. ADOS SharePoint Connector mahdollistaa myös esim. muista järjestelmistä tuotujen ADOS-dokumenttien julkaisemisen SharePoint:ssa, jotka näin saadaan osaksi päivittäistä SharePoint-ryhmätyöskentelyä.

ADOS 6.1 -ratkaisun ydin on sen joustavuus, joka takaa suurimman mahdollisen hyödyn asiakkaalle. Käyttäjät voivat esimerkiksi yhdistää käyttöoikeuksia poikkeuksellisen joustavalla tavalla. Notkeutensa ansiosta ADOS 6.1 kuuluu niihin harvinaisiin sovelluksiin, joita nähdään eri toimialoilla, erityyppisissä ja erikokoisissa organisaatioissa.

ADOS 6.1 on jo myynnissä Suomessa.

Lisätietoja: Canon Oy, Yritysratkaisut, markkinointi, Kai Aittomäki, p. 010 544 4409 tai Viestintä, Ulla Autiovuori, p. 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi