Videovalvonta yksi Canonin tärkeimmistä kasvualueista: vahvasti esillä Canon EXPO 2015 -tapahtumassa

Canon Eurooppa esittelee uusia verkkokameraratkaisuja Canon EXPO 2015 -tapahtumassa Pariisissa. Näillä uusilla innovaatioilla yritys vastaa yhteiskunnan kasvaviin valvontatarpeisiin – tarjoten myös ratkaisuja, jotka ulottuvat turvallisuusmarkkinoiden ulkopuolelle.

expo-banner.jpg

Canonin konseptituotteena Euroopan ensiesittelyssä on verkkokamera, jossa on uusi erittäin herkkä kuvatunnistin ja ultrateleobjektiivi. Tehokkaasti suurentavalla objektiivilla voidaan saavuttaa 8-kertainen kirkkaus verrattuna perinteisiin teleobjektiivilla varustettuihin verkkokameroihin. Tämän ansiosta selkeä ja tarkka valvonta ja kuvaus on mahdollista myös erittäin vähäisessä valossa ilman infrapunavalon tarvetta.

EXPO-tapahtumassa Canon tuo esiin videovalvontamarkkinan merkitystä yritykselle yhtenä seuraavien viiden vuoden tärkeimmistä kasvualueista. Jo yksin EMEA-alueella markkinoiden arvon arvioidaan kasvavan lähes 18 miljardiin euroon vuoteen 2018¹  mennessä. Canon jatkaa asemansa vahvistamista näillä dynaamisilla ja nopeasti kasvavilla markkinoilla.

Pariisissa esitellään Canonin uutta kamerateknologiaa ja valvontaratkaisuja sekä Canon-konserniin kuuluvien yritysten Axisin ja Milestonen tuoreita innovaatioita. Kaikki kolme yritystä tuovat esille tuotteidensa yksilöllisiä vahvuuksia ja kertovat, kuinka yhteistyön ansiosta asiakkaille voidaan tarjota yhä innovatiivisempia ja enemmän lisäarvoa tuovia tuotteita tulevaisuudessa.

”Canon-konsernin uudet yritykset Axis ja Milestone ovat keskeisessä roolissa, kun pyrimme tavoitteeseemme globaaleilla valvonta-alan markkinoilla”, kertoo Jacco Leurs, Canon Euroopan visuaalisten verkkoratkaisujen johtaja. ”Nämä yritykset tuovat Canon-konserniin valtavan määrän kokemusta, asiakkaita, kumppaneita, teknologiaa ja ratkaisuja. Canonin globaalit investoinnit videovalvontaratkaisuihin vahvistavat sitoutumistamme alaan sekä tuotekehitystämme tällä alueella seuraavien viiden vuoden aikana ja jatkossakin.”

EXPO-tapahtumassa Canon näyttää, kuinka uusilla teknologioilla voidaan parantaa turvallisuusvalvontaa ja kuinka näitä ratkaisuja voidaan hyödyntää myös esimerkiksi matkailun ja urheilun parissa. Lisätietoja Canonin videovalvontateknologioista saat osoitteesta http://www.canon-europe.com/expo tai seuraamalla Twitter-tiliä @CanonEXPOParis

¹ Sisältää turvallisuuslaitteet ja -palvelut; perustuu IHS Security Systems Integrationsin raporttiin vuodelta 2015.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet