Uudet i-SENSYS-värilaitteet työryhmille, myös mobiilitulostukseen

1.9.2015 – Canon on julkistanut kaksi uutta A4-koon värillisten monitoimilaitteiden sarjaa. Pienikokoiset i-SENSYS MF700- ja i-SENSYS MF600 -laitteet tulostavat, kopioivat ja skannaavat ja mahdollistavat lisäksi mobiilitulostuksen.

i-SENSYS MF728Cdw

i-SENSYS MF600 -sarja
Uudet, 14 sivua minuutissa tulostavat i-SENSYS MF600 -mallit omat omiaan pienehköjen työryhmien käyttöön. MF600-sarjan laitteissa on ict:n laitehallintaa helpottava etähallintayhteys. Laitteissa on helppokäyttöinen värikosketusnäyttö, joka voidaan mukauttaa käyttäjien tarpeisiin. Molempien sarjojen mallit mahdollistavat mobiilitulostuksen, ja lisäksi MF628Cw:ssä on Wi-Fi-valmius.

Tehokas Scan-to-Send-toiminto yksinkertaistaa työnkulkuja mahdollistamalla skannauksen suoraan USB-muistiin, jaettuihin kansioihin, FTP-palvelimelle tai sähköpostin Saapuneet-kansioon ilman tietokonetta. Pull-skannaus mahdollistaa skannauksen suoraan pilvipalveluun tai mobiililaitteisiin maksuttomien PC- ja mobiilisovellusten avulla.

Anil Jagpal Canon Euroopasta perustee tuoteuutuuksia näin: ”Uusimman InfoTrends¹-raportin mukaan erityisesti yhteensopimattomat tulostimet ja tekniset ongelmat estävät tulostuksen mobiililaitteista. Uudet i-SENSYS-laitteet on suunniteltu yhteensopiviksi ja helppokäyttöisiksi mobiilitulostuksen mahdollistamiseksi.”

i-SENSYS MF700 -sarja
Työryhmäkäyttöön soveltuvat i-SENSYS MF700 -sarjan laitteet tulostavat ja skannaavat kaksipuolisesti 20 sivua minuutissa.

i-SENSYS MF700 -sarja tarjoaa kattavat yhteydet mobiilityöskentelyyn. Canonin uuden NFC Touch & Print²-ominaisuuden avulla työntekijät voivat muodostaa yhteyden yhteensopivalla³ älypuhelimella tai tabletilla ja tulostaa nopeasti ja laadukkaasti. Laitteet tukevat myös hakukelpoisia, salattujaiV ja digitaalisella allekirjoituksella⁴ varustettuja PDF-tiedostoja. PCL5c/6- ja Adobe PostScript -tulostuskielten tuki varmistaa integroinnin hallittuihin IT-verkkoihin. MF729Cx toimii myös uniFLOW-alustalla Canonin tulostuksenhallintajärjestelmissä.

Molempien sarjojen laitteet mahdollistavat skannattujen tietojen siirtämisen pilvipalveluihin, kuten Dropbox™ ja Google Drive™. Laitteet tukevat Apple AirPrint™ - ja Google Cloud Print -palveluita.

Nämä ominaisuudet tehostavat työskentelyä eri kokoluokan yrityksissä. Asiakirjoja voidaan niiden avulla hallita, tulostaa ja skannata useilla mobiililaitteilla myös toimiston ulkopuolella.

Molemmat sarjat tukevat uutta Canon PRINT Business -sovellusta, joka korvaa Canon Mobile Printing- ja Canon Mobile Scanning -sovellukset. Canon PRINT Business sisältää NFC- ja iCloud-tuet. Sovellus tukee myös tulostusta suoraan verkkosivuilta tai tallennetuista valokuvista sekä pilvipalvelun käyttöä. Siinä on myös automaattisia kuvankorjaustoimintoja.

MF700- ja MF600-sarjan monitoimilaitteet tulevat myyntiin lokakuussa 2015.

Lisätietoja: Canon Oy, Harri Siikala (harri.siikala@canon.fi)

i-SENSYS 600 -sarjan tärkeimmät ominaisuudet

• Tulostus, kopiointi ja skannaus
  • Faksaus (vain MF628Cw)