Océ ColorWave 810 ja 910 - markkinoiden nopeimmat värisuurkuvatulostimet

Canonin Océ ColorWave 810 ja 910 ovat markkinoiden nopeimmat 42 tuuman väritulostimet. Tulostusopeus on 1 000 m² tunnissa riippumatta työn vaativuudesta, värien peitosta ja tulostusmateriaalista. Yhdellä pyyhkäisyllä toimivat mustesuihkutulostimet tarjoavat luokkansa parhaan toiminnollisuuden ja lyömättömän suorituskyvyn.

Uuden sukupolven suurkuvatulostimet on suunniteltu sekä graafisen alan että teknisen suunnittelun tarpeisin, sillä ne mahdollistavat joustavan tulostuksen yhdellä järjestelmällä sekä mustavalkoisena että väreissä. Tulostimet suihkuttavat 3,4 miljardia vesipohjaista 1,2 pikolitran mustepisaraa sekunnissa, joten ne käyttävät huomattavasti vähemmän väriä kuin kilpailijansa.

Monipuoliset tulostusjärjestelmät soveltuvat erinomaisesti useille käyttöalueille, kuten POS-materiaalit, tapahtuma- ja messumateriaalit sekä erilaiset tekniset piirustukset ja kartat (CAD&GIS). Océ ColorWave 910/810 on houkutteleva ratkaisu yritykselle, joka etsii mahdollisimman monipuolista ja tehokasta, mutta silti taloudellista värijärjestelmää suurkuvatulostukseen. Niillä voidaan korvata useammista vanhemmista tulostinmalleista koostuva laitteisto tai tarjota vaihtoehto perinteisille painokoneille.

Edistyksellinen rakenne mahdollistaa nopean jatkuvan tulostuksen sekä heti kuivat ja käyttövalmiit tulosteet. Uudessa helppokäyttöisessä kosketusnäytössä on entistä kirkkaammat värit. Sen selkeät merkkivärit helpottavat käyttöä ja rutiinitöitä sekä säästävät samalla aikaa ja minimoivat virheet.

Entistä paremman tulostuslaadun ja tarkkuuden takaavat terävämmät viivat, parempi resoluutio ja harmaasävytulostus sekä laajemmat materiaalinkäsittelymahdollisuudet. Suuremmalla muistilla varustettu ohjain ja nopeampi keskusyksikkö parantavat nopeutta ja käytettävyyttä. Summa summarum: Océ ColorWave 810 ja 910 ovat tällä hetkellä markkinoiden nopeimmat ja helppokäyttöisimmät suurkuvatulostimet.

Tärkeimmät ominaisuudet CAD-, AEC- ja GIS-käyttöön:

• Integroidut EsTefold 5011 ja 5013 -taittoyksiköt mahdollistavat taittamisen ja pinoamisen maksiminopeudella. Ne helpottavat asiakirjojen arkistointia ja jakamista.

• Océ Repro desk 2.5.3 -työnkulkuohjelmisto ammattikäyttöön. Töiden lähetys on helppoa, työnkulku tehokasta ja tulostusvalmiuteen siirtyminen nopeaa.

• Océ Publisher Select 2 -työkalulla työ voidaan koostaa yhdestä tai useasta tulostusvalmiista tiedostosta ja tehdä kaikki tarvittavat tulostusasetukset oikeanlaisten tulosteiden saamiseksi.

Tärkeimmät ominaisuudet POS-käyttöön ja graafiselle alalle:

• Océn kaksitasoinen suuren kapasiteetin pinoaja tarjoaa kuivat ja heti käyttövalmiit tulosteet.

• Kaksitasoinen järjestelmä mahdollistaa jatkuvan tulostuksen, joka ottaa automaattisesti toisen tason käyttöön ensimmäisen täyttyessä.

• SDD-keräysyksikkö 6244 eli rullalta rullalle toimiva viimeistelyvaihtoehto mahdollistaa katkeamattoman tuotannon ja helpon käytön.

• Yhdessä Onyx Thrive -ohjelman kanssa käytettynä Océ ColorWave 810 ja 910 tarjoavat täydet ominaisuudet. Onyx Thrive -ohjelmalla hallitaan suurkuvatulostuksen tuotantotyönkulun prosesseja, minkä ansiosta saadaan tarkkoja ja erittäin laadukkaita tulosteita.

Océ ColorWave 910:n tulostusnopeudet ovat 9 m/min ja 18 m/min; ColorWave 810:n tulostusnopeus on 9 m/min.

Océ ColorWave 810 ja 910 tulevat myyntiin lokakuun 2015 alkupuolella.

Lisätietoja: Canon Oy, Suurkuvaratkaisut, Satu Salin (etunimi.sukunimi@canon.fi) .

Océ ColorWave 910 -kuvia
Yritystiedotteet