Canon palkitsi Canon Business Center -ketjun parhaat yritykset ja myyjät

Canon Oy kutsui CBC-jälleenmyyntiketjuunsa kuuluvien yritysten henkilöstön Helsingin Uunisaareen 6. elokuuta käynnistämään syksyn myyntikautta ja juhlimaan onnistumisia. Päivän kokokohta oli kauden 2014 - 2015 merkittävimpien suoritusten palkinta. Ketjun Vuoden tulokas: Harri Juutilainen, Marski Data Oy; Kyosei-palkinto: Ilpo Puranen, Viitasaaren Konttorikone Oy; Vuoden CBC-jälleenmyyntiyritys: Mavecom Palvelut Oy; Vuoden jälleenmyyjä: Riitta Aittaniemi, Canorama Oy.

Canon palkitsi CBC-ketjun parhaat

”Kaikki palkitut ovat tehneet päättyneenä kautena erinomaista myyntityötä ja onnistuneet hyvin kaikissa tuoteryhmissä, sekä tulostuksen- ja dokumentinhallinnassa. Meillä on ollut todellinen ilo seurata näitä suorituksia”, kiitti Canon Oy:n toimitusjohtaja puheessaan Harry Nyström voittajia.

Vuoden tulokas

Harri Juutilainen aloitti Canon Business Center -ketjuun kuuluvan Marski Datan palveluksessa vuonna 2014. ”Harri on osoittanut alusta alkaen kykynsä ja taitonsa toimia Canon-ratkaisujen parissa. Hän on omaksunut hienosti kokonaisratkaisujen kautta tapahtuvan tavan tuottaa asiakkaille lisäarvoa. Hän osaa myös hyödyntää oman organisaation asiantuntijoita”, perustelee Canonin jälleenmyyntiyksikön johtaja Jari-Pekka Vuori

Kyosei-palkinto

Kyosei-palkinto on harvinainen tunnustus, joka on aiemmin myönnetty vain kolme kertaa. Ilpo Puranen Viitasaaren Konttorikone Oy:stä palkittiin pitkäjänteisestä Canon-ratkaisujen myynti- ja markkinointityöstä sekä vuodesta toiseen jatkuneesta myynnin kehittämisestä ja tavoitteiden ylittämisestä.

Vuoden Canon Business Center -jälleenmyyntiyritys

”Mavecom Palvelut on saavuttanut myyntitavoitteensa sekä vuonna 2014 että alkuvuodesta 2015. Yritys toimittaa tulostusympäristön kokonaispalveluja strategiamme mukaisesta. Sillä on myös hienoja dokumentinhallinnan onnistumisia. Tämä CBC-jälleenmyyjämme on panostanut voimakkaasti Canon-liiketoimintaan ja vienyt yhteistä viestiämme uusille asiakkaille”, toteaa Jari-Pekka Vuori voittajasta.

Vuoden jälleenmyyjä

Palkinto on myönnetty jo vuodesta 1990 eli 25 vuoden ajan. Vuoden myyjältä edellytetään tavoitteellisuutta ja innostavaa asennetta. ”Riitta Aittaniemi, Canoraman Kuusamon pisteen aluejohtaja, on tehnyt työtä Canonin strategian mukaisesti kaikilla tulostuksen- ja informaationhallinnan osa-alueilla. Hän on määrätietoisesti laajentanut osaamistaan ja kykenee tuottamaan arvoa asiakkailleen. Olemme seuranneet tyytyväisinä häneen järjestelmällistä tapaansa toimia. Uusien asiakkuuksien hankinta on luonteva osa hänen tekemistään, ja Canonin markkinaosuus hänen myyntialueellaan onkin kasvanut merkittävästi. Riitta on esimerkillisen vahva osaaja”, Jari-Pekka Vuori perustelee valintaa.

Lisätietoja: Canon Oy, CBC-jälleenmyynti, johtaja Jari-Pekka Vuori (jari-pekka.vuori.canon.com)

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet