Canon esittelee tämän päivän ja huomisen ratkaisut B2B-liiketoimintaan Canon EXPO 2015 -näyttelyssä

Canon esittelee viimeisimmät – ja tulevatkin - ratkaisunsa Canon EXPO -näyttelyssä Pariisissa 12.–15.10. Esitteillä ovat myös Canonin strategiset kasvualueet: 3D-, verkkokamera- sekä graafisen alan ratkaisut.

expo-banner.jpg

Canon EXPO -näyttelyn vieraat pääsevät tutustumaan todellisiin Canonin asiakasratkaisuihin, jotka vastaavat mm. työnkulun tehostamisen ja tuottavuuden parantamisen tarpeisiin.

”Canon EXPO tarjoaa meille hienon tilaisuuden tavata asiakkaita ja kumppaneita ja esitellä laajaa valikoimaamme. Samalla voimme tarjota kävijöille katsauksen uusiin ratkaisuihin, joita tutkimus- ja kehitystiimimme ympäri maailmaa kehittävät”, kommentoi Jeppe Frandsen, Canon Euroopan tuotantotulostusryhmästä.

”Kaikki teknologiat suunnitellaan asiakkaitamme ajatellen, aina valmistusprosessien parantamisesta tuottavuuden lisäämiseen ja työnkulkujen virtaviivaistamiseen.” Hyvä esimerkki tästä lähestymistavasta on ammattitulostus. Canon on sitoutunut lisäarvoa tuottavaan kumppanuuteen tuotantotulostusasiakkailleen ja heidän liiketoimintansa tukemiseen. Canon kehittää ratkaisuja, joiden avulla asiakkaat voivat sopeutua muuttuvaan monikanavaiseen bisnekseen, jossa tulostus on osa palvelua. Yritys tekee läheistä yhteistyötä B2B-asiakkaiden kanssa kehittääkseen ratkaisuja, joissa kumppanien kokonaisosaaminen yhdistyy parhaalla mahdollisella tavalla.

Canon keskittyy painatussovellusten kasvattamiseen useilla markkinoilla, kuten pakkaamisen, kirjojen painaminen, tekstiilitulostus ja sisustus sekä monikanavaiset suorat. Näihin tarpeisiin on jo kehitetty useita ratkaisuja, kuten Canonin Infinistream, ImageStream 3500 ja 2400, ColorWave 910 ja VarioPrint i300.

Canon EXPO 2015 -näyttelyssä ovat esillä myös seuraavat ratkaisut:

3D-tulostus

Canon ottaa ensimmäisiä askeliaan lupaavasti kehittyvillä 3D-markkinoilla kumppaninsa 3D Systemsin kanssa. Canon EXPOssa esitellään kaksi 3D Systemsin tulostinta.

Mixed Reality (MREAL) – virtuaalinen todellisuus

Canonin Mixed Reality -ratkaisu yhdistää reaalimaailman ympäristöt saumattomasti virtuaalisiin, tietokoneen luomiin kuviin (CGI). Tällä teknologialla voidaan ratkaista tuotekehityksen haasteita, ja Canon on jo käyttänyt tekniikkaa tuoteprototyyppiensä valmistuksessa Japanissa. Nyt MREAL-järjestelmä esitellään autonvalmistusympäristössä, missä kävijät voivat itse kokeilla sitä ja samalla tutustua autonrungon sisällä käytettyyn tekniikkaan.

Canon imagePRESS C10000VP

imagePRESS C10000VP on Canonin ensimmäinen värilliseen digitaalitulostukseen tarkoitettu ratkaisu, joka yltää 100 sivun tulostusnopeuteen minuutissa. Se saa Euroopan ensiesittelynsä Pariisissa. Tuottava, kuvanlaadultaan erinomainen laite varmistaa tasaisen värin ja tarkemman rekisteröinnin hallinnan sekä tarjoaa monipuoliset materiaalinkäsittely- ja -viimeistelymahdollisuudet. imagePRESS C10000VP on suunniteltu sekä painopalveluyritysten että yritysten sisäisten tulostuspalvelujen (PSP) vaatimuksiin, joten se soveltuu suuriinkin tuotantomääriin laadusta tinkimättä. EXPO-näyttelyssä se esitellään PSP-ympäristössä.

Océ ColorWave 910

Vastikään julkaistu Océ ColorWave 910 on markkinoiden nopein suurkuvaväritulostin, jolla on nopeutta jopa 1 000 m² tunnissa. Edistyksellinen ratkaisu edustaa yhdellä pyyhkäisyllä toimivien mustesuihkutulostinten seuraavaa sukupolvea. Se soveltuu tuottavaan CAD/GIS- ja julistetulostukseen, ja siinä on kaksi täysin integroitua viimeistelyvaihtoehtoa: verkkokansio ja Océn Dual Tray High Capacity Stacker -pinoaja. ColorWave 910 esitellään Canon EXPOn PSP-osiossa.

PRISMAdirect – edistynyt työnkulun hallintojärjestelmä

Ensiesittelyssä on myös PRISMAdirect-tuotannontyönkulkuratkaisu. Se on itsenäinen, skaalautuva hallintajärjestelmä, jonka avulla in-house-tulostuspalvelut voivat virtaviivaistaa koko tuotantonsa työnkulut. Canon EXPO -näyttelyssä PRISMAdirect esitellään osiossa, jossa havainnollistetaan polkupyörien valmistusta. Demossa esitellään, miten työnkulkuja voidaan parantaa pyrkimyksenä saavuttaa erinomaisia tuloksia ja kilpailuetua.

XEED 4K500ST – maailman pienin ja kevyin 4K-projektori

Canonin seuraavan sukupolven 4K-projektori julkaistiin syyskuussa 2015, ja se on esillä Euroopassa ensimmäistä kertaa. Laaja-alaiseen käyttöön suunniteltu LCOS-projektori näyttää videokuvaa 5 000 lumenin kirkkaudella sekä kuvia, joiden tarkkuus on 4 096 x 2 400 pikseliä. Tarkkuustaso ylittää jopa 4K-digitaalikameran 4 096 x 2 160 pikselin tarkkuuden.Kävijät saavat astua teatteriin ja kokea upean esityksen 4K-tarkkuudella. i-SENSYS MF729CX – A4-monitoimitulostin, joka tekee työnteosta joustavaa Syyskuussa 2015 julkaistu i-SENSYS MF729Cx on suunniteltu työryhmätulostuksen ja dokumenttien käsittelyn haasteisiin. Tulostuksen, kopioinnin ja skannauksen lisäksi se tukee mobiilitulostusta. Laitteeseen voi tutustua Connecting with Enterprise -alueella.

Lisätietoa:

Canon Expoon voi tutustua virtuaalisesti täällä: http://www.canon-europe.com/expo

Tai seuraamalla Canon EXPO -somekanavia:

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet