Canon esittelee viisi valovoimaista projektoria sekä kaksi kaukosäädintä ammattikäyttöön

Canon tuo LV-projektorisarjaan viisi uutta mallia, jotka on suunnattu sekä liike-elämän että oppilaitosten tarpeisiin. Niiden etuja ovat entistä parempi liitettävyys, suuri valoteho sekä joustava asennus.

LX-MU700_FSL.jpg

Canonin kirkkain kahden lampun projektori
Uusi LX-MU700 on Canonin kirkkain WUXGA-projektori. Kun molemmat lamput ovat käytössä, sen valoteho on 7500 luumenia. Kahden lampun ansiosta se on myös varmakäyttöinen: toisen lampun mahdollinen rikkoutuminen ei estä käyttöä. Projektorissa voidaan käyttää seitsemää vaihdettavaa objektiivia erilaisiin tiloihin ja käyttötarkoituksiin. Kaikkiin uusiin projektoreihin sovelletaan Canonin kolmen vuoden lampunvaihtotakuuta.

Projektorien yhteydessä lanseerataan uudet ammattikäyttöön suunnatut kauko-ohjainmallit PR100 ja PR1000, joiden käyttöetäisyys tietokoneelta on jopa 15 metriä. Smart Timer -toiminnon ansiosta esityksen pitäjä voi seurata hänelle varatun ajan kulumista. Muotoillut ohjaimet ovat tyylikkäitä ja helppokäyttöisiä. Myös neljä uutta LV-projektoria julkaistaan.

LV-sarjan uudet projektorit:

Projektorit tulevat myyntiin tammikuussa 2016 ja kauko-ohjaimet maaliskuussa 2016.

Lisätietoja: Canon Oy, Heikki Lappalainen (etunimi.sukunimi@canon.fi)

Lue lisää englanninkielisestä lehdistötiedotteesta

LX-MU500 Images