no consumer

Strålfors investoi jo kuudenteen Océ ColorStream -järjestelmään [21.8.2013]

Strålfors, Euroopan johtava graafisten painopalvelujen tarjoaja, investoi jo kuudenteen Canonin rullasyöttöiseen tuotantojärjestelmään. Päätös uudesta Océ ColorStream 3000 -järjestelmästä perustuu jatkuvaan pyrkimykseen luoda entistä tehokkaampi ja modernimpi tulostusympäristö.

"Toimitusnopeus on kriittinen tekijä asiakkaillemme”, toteaa Ville Hilmola, Strålforsin suoran transaktiotulostuksen johtaja. ”Asentamalla uusia, entistä nopeampia täysvärituotantojärjestelmiä kykenemme tulostamaan yli miljardi sivua vuodessa. Uuden teknologian ansiosta voimme lisäksi tarjota uutta sisältöä ja näin ollen myös parempaa lisäarvoa asiakkaillemme.”

Strålforsilla on käytössään Canonin PRISMAproduction -tulostuksenhallintaohjelmisto, joka takaa sujuvan työnkulun sekä korkean tuottavuuden. Uuden täysvärijärjestelmän ja siinä käytetyn mustesuihkuteknologian ansiosta Strålfors voi ohittaa monia tuotantoprosessin vaiheita. Näinyritys kykenee tuottamaan asiakkailleen myös kiireellisiä tilauksia suoraan ”lennosta”, tarvitsematta turvautua esipainettuun materiaaliin, mikä säästää huomattavasti myös asiakkaiden aikaa.

“Olemme ylpeitä saadessamme olla Strålforsin kumppani. Viiden menestyksekkään asennuksen jälkeen olemme erittäin iloisia, että Strålfors päätti investoida myös kuudenteen Océ ColorStream 3000 -järjestelmään. On erittäin innostavaa työskennellä sellaisen yrityksen kanssa, jolla on näin selkeät kunnianhimoiset tavoitteet”, iloitsee Ulf A. Nilsson, Canonin myyntipäällikkö Ruotsista.

Lisätietoja: Canon Oy, Suurkuvatulostamisen ratkaisut, myyntijohtaja Jari-Pekka Koskenmies, jari-pekka.koskenmies@canon.fi

Tietoa Strålforsista
Stralfors kuuluu PostNord AB-konserniin, joka tarjoaa koko viestintäratkaisuiden kirjon, kuten digitaalisen painamisen, perinteiset painotuotteet, sähköiset kanavat, erilaiset personoidut korttiratkaisut sekä logistiikkapalvelut. Strålfors toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa, Ranskassa ja Isossa-Britanniassa.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet