Mavecom Palvelut Oy vahvistaa Canon Business Center -ketjua Vantaalla

Mavecom Palvelut Oy vahvistaa 14. marraskuuta 2013 Canon Oy:n kanssa solmitun sopimuksen nojalla Canon Business Center -ketjua Vantaalla.

CBC-Vantaa.jpg

Kuva: Canon Business Center -ketjua nyt täydentävän Mavecom Palvelut Oy:n toimipiste sijaitsee Vantaalla. Työntekijöitä yrityksellä on 17.

Mavecom Palvelut Oy palvelee alueen yrityksiä Canonin tulostuksen- ja informaationhallinnan ratkaisuilla, joihin kuuluvat muun muassa monitoimilaitteet, suurkuvatulostimet ja ohjelmistotuotteet. Mavecom toimittaa myös Canon-ratkaisuihin tarvittavan suunnittelun, toteutuksen ja ylläpidon. Mavecomin johdossa toimivat Mika Ällin ja Jorma Mäkisen lisäksi myynnin ammattilaiset Peter Frondelius ja Sami Vauhkonen, joilla on pitkä kokemus it- ja toimistoratkaisujen myynnistä.

Canon Oy:n jälleenmyynnistä vastaava johtaja Jari-Pekka Vuori perustelee Mavecomin kanssa solmittua sopimusta seuraavasti:
”Mavecom Palvelut Oy on toiminut vuoden 2012 alusta valtuutettuna jälleenmyyjänämme. Tänä aikana yritys on vahvistunut ja kasvanut Canonin mukana. Panostamme kasvuhakuisiin yrittäjiin, jotka keskittyvät Canon-liiketoimintaan, joten nyt on oikea aika siirtyä yhteistyössämme seuraavalle tasolle. Luotamme mavecomilaisten vahvaan ammattitaitoon ja kykyyn palvella hyvin alueensa yrityksiä ja yhteisöjä.”

”Autamme asiakkaitamme menestymään etsimälle heille parhaiten sopivat ratkaisut tulostuksen- ja informaationhallintaan. Canonin johtava teknologiaosaaminen ja tuki antavat meille tähän hyvät työkalut. Ratkaisevassa roolissa ovat osaavat ihmiset. Henkilöstömme ammattitaito takaa asiakkaillemme toimivat ja joustavat ratkaisut. Asiakkailla on esimerkiksi mahdollisuus seurata laitteistonsa tilaa reaaliaikaisesti. Järjestelmä antaa meille työkalut niin ylläpitopalveluiden kehittämiseen kuin palvelutason jatkuvaan seurantaan”, Mavecomin Palvelut Oy:n toimitusjohtaja Mika Älli kertoo.

Lisätietoja:
Jari-Pekka Vuori, Canon Oy, etunimi.sukunimi@canon.fi
Mika Älli, Mavecom Palvelut Oy, etunimi.sukunimi@mavecom.fi

Canon Business Center -ketju:
Canonin omista toimipisteistä ja täyden palvelun jälleenmyyjistä koostuva Canon Business Center -ketju tarjoaa yrityksille ja yhteisöille paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöitä ovat laaja asiantuntija-verkko, korkealaatuinen palvelu, vakioidut tuote- ja palvelukokonaisuudet sekä sertifioidut prosessit.

Mavecom Palvelut Oy:
Canon Business Center -ketjua nyt täydentävän Mavecom Palvelut Oy:n toimipiste sijaitsee Vantaalla, Valimotie 26. Työntekijöitä yrityksellä on 17.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet