no consumer

Canonilta dokumentin- ja tiedonhallinta nyt palveluna pilvestä [23.11.2011]

Canon tarjoaa uudenlaista palvelua yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat hankkia ohjelmiston käyttöönsä palveluna. ThereforeTM Online tarjoaa organisaatioille uuden tavan hallita dokumentteja ja tietoa luotettavasti ja turvallisesti ilman ICT-investointeja ja niiden ylläpitokuluja.

ThereforeTM Online mahdollistaa dokumentinhallinnan palveluna kuukausimaksua vastaan. Pilvipohjainen palvelu on helppo hankkia ja nopea ottaa käyttöön. Se mahdollistaa nopean tiedonsaannin ajasta ja paikasta riippumatta. Tietojen varmistus sisältyy palveluun.

Pilvipalvelu täydentää nykyistä palveluvalikoimaa

ThereforeTM Online on turvallinen ratkaisu, sillä tiedot varmistetaan reaaliaikaisesti kahdessa palvelinkeskuksessa. ”Palvelu täydentää nykyisiä dokumentinhallintaratkaisujamme ja soveltuu erityisesti niille asiakkaille, jotka hankkivat ohjelmistot käyttöönsä mieluummin palveluna”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki Canonilta.

Palvelu muuntuu asiakkaan tarpeiden mukaan, esimerkiksi käyttöoikeuksien määrää ja tallennustilaa voidaan säätää. Palvelun ansiosta asiakkaat saavat dokumentit käyttöönsä välittömästi ja turvallisesti internetyhteydellä varustetuilla laitteillaan, kuten pc- tai taulutietokoneella, älypuhelimella tai Canon imageRUNNER ADVANCE –monitoimilaitteella.

Palvelu on asiakkaalle tietoturvan kannalta huoleton. Tiedot varmistetaan automaattisesti ja ohjelmistopäivitykset hoituvat vaivatta. Palvelu tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden huolehtia dokumentin- ja tiedonhallintaa koskevista lakisääteisistä velvoitteista turvallisesti ja hallitusti.

Lisätietoa: Canon Oy, Markkinointi, Markus Winnett, etunimi.sukunimi@canon.fi
------
Canon kuuluu maailman tunnetuimpiin ja arvokkaimpiin brändeihin. Tuotevalikoima on laajentunut kameroista eri kohderyhmien tulostuksen- ja tiedonhallinnan ratkaisuihin sekä lääketieteen tutkimuslaitteisiin. Canon on myös palveluorganisaatio, joka tarjoaa lisäarvoa tuottavat konsultointi- ja asiantuntijapalvelut. Canonin toiminta on sertifioitu tietoturvan (ISO 27001), laadun (ISO 9001) ja ympäristön (ISO 14001) osalta.

Canon Oy sai Excellence Finland 2011 -laatupalkinnon 10.11.2011. Yrityksen vahvuuksina nähtiin erityisesti innostus ja yrityskulttuuri, johtaminen, henkilöstöjohtaminen, asiakaspalvelu ja toiminnan jatkuva kehittäminen.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet