Canon julkaisee markkinoiden ensimmäisen yhden alustan ratkaisun skannaus- ja tulostusprosessien hallintaan [20.9.2010]

Canon on esitellyt markkinoiden ensimmäisen yhden alustan ratkaisun kaikkien skannaus- ja tulostusprosessien tehokkaaseen hallintaan, UniFLOW V5.

• Canonin uuden sukupolven uniFLOW-ohjelmisto yhdistää johtavat asiakirjojen skannaus- ja tulostustekniikat.
• Modulaarinen ratkaisu tarjoaa parempaa turvallisuutta ja yksinkertaistaa ja automatisoi yleisiä prosesseja tehostaen työntekijöiden tuottavuutta.
• uniFLOW V5 mullistaa monitoimilaitteen toiminnot ja tekee siitä toimiston ytimen

UniFLOW on NT-Waren alun perin tulostuksenhallintaan kehittämä alusta. Markkinoiden johtavan I.R.I.S-skannaustekniikan ansiosta tämä uniFLOW-alustan uusi kehitysaskel mahdollistaa innovatiiviset skannauksenhallintatoiminnot. Yritykset voivat tehostaa toimintojaan yksinkertaistamalla ja automatisoimalla yleisiä asiakirjaprosesseja sekä parantamalla tietoturvaa ja kustannusten hallintaa.

Laajennettu laitetuki

uniFLOW V5 integroituu saumattomasti Canonin MEAP-laitteisiin, esimerkiksi edistykselliseen imageRUNNER ADVANCE -mallistoon. Ohjelmiston avulla turvatulostus voidaan tuoda myös Canonin muihin monitoimilaitteisiin ilman lisälaitteiden asentamista, mikä parantaa asiakirjojen suojausta. uniFLOW V5 tukee myös muiden valmistajien sovelluksia ja laitteita, jolloin asiakkaat saavat enemmän hyötyä aiemmista investoinneistaan.

"Monitoimilaite on toimiston ydin ja tiedon ja asiakirjojen kulun keskipiste. uniFLOW V5 on monitoimilaitteen keskeistä roolia täydentävä yhden hallinta-alustan ratkaisu, joka mahdollistaa sekä kulujen että tietoturvan paremman hallinnan”, perustelee tuotepäällikkö Ronny Karlsson Canon Oy:stä.

uniFLOW V5 on markkinoiden ainoa tuote, joka tarjoaa aidosti yleiskäyttöisen ohjaimen. Kun kaikissa tulostimissa on yksi ja sama tulostusohjain, käyttäjän määrittelemät tulostusasetukset kulkevat työn mukana riippumatta siitä, mikä verkon monitoimilaite työn käsittelee. Tämän ominaisuuden ansiosta käyttäjä voi myös muuttaa tulostusasetuksia ja esikatsella asiakirjaa monitoimilaitteella.

Valvoo luottamuksellisten tietojen käsittelyä

Modulaarisuutensa ansiosta uniFLOW V5 on täysin skaalautuva, ja se sopii kaikkien yritysten tarpeisiin yrityksen koosta ja IT-budjetista riippumatta. Käyttäjätodennuksen, suojatun tulostuksen ja rajattujen käyttöoikeuksien myötä ratkaisu tarjoaa entistä paremman tietoturvan. uniFLOW V5 pystyy myös tunnistamaan arkaluonteiset tiedot, millä voidaan estää luottamuksellisen tiedon väärinkäyttö. Tiukkaa tietosuojaa edellyttävissä ympäristöissä, esimerkiksi julkisella sektorilla tai rahoituslaitoksissa, järjestelmä voidaan määritellä tunnistamaan asiakirjoista avainsanoja. Tällöin sovellus voi tulostuksen, kopioinnin, skannauksen tai sähköpostin lähetyksen yhteydessä tarpeen mukaan keskeyttää työn, panna sen odottamaan tai pyytää työlle hyväksyntää.

Keskustelee Helix-työnkulkuohjelmiston kanssa

Toimistojen ja yritysten omatarvepainojen työnkulkujen yhdistämiseksi uniFLOW V5 voidaan integroida Canonin johtavaan web-to-print- ja tuotantotyönkulkuratkaisuun, Helixiin. Suurissa omatarvepainoa käyttävissä organisaatioissa tulostustyöt voidaan reitittää esimääritettyjen asetusten mukaisesti kustannustehokkaimmalle laitteelle. Esimerkiksi 5-sivuinen mustavalkoinen asiakirja voidaan ohjata lähimmälle monitoimilaitteella ja 100-sivuinen raportti omatarvepainoon.

Yrityksen ICT-tiimiä uusi uniFLOW-versio palvelee siten, että pääkäyttäjät voivat helposti määritellä työryhmien, tiimien ja yksittäisten käyttäjien profiilit. Uusi alusta mahdollistaa myös entistä monipuolisempien työnkulkujen luomisen.

uniFLOW V5 on tullut markkinoille syyskuussa 2010.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Ronny Karlsson, puhelin 010 544 4692, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali