no consumer

Canonilta monikäyttöinen ja tehokas LV-7590-projektori ammattikäyttöön viidellä vaihto-objektiivilla [1.9.2010]

LV-7590 Canon tuo markkinoille kaikkien aikojen valovoimaisimman projektorinsa AV-alan ammattilaisille. LV-7590 projisoi jopa 813 x 610 cm:n (400 tuuman) kuvan, joten se sopii hyvin asennettavaksi pysyvästi suuriin tiloihin. Suurikontrastisen kuvan ja uuden värinhallintatekniikan ansiosta yksityiskohdat toistuvat tarkasti ja värit ovat eloisia. Ilman objektiivia toimitettava projektori sopii yhteen viiden vaihto-objektiivin kanssa, joten se soveltuu hyvin sekä etu- että taustaprojisointiin kaikenlaisissa ympäristöissä.

LV-7590 on toistaiseksi tehokkain kiinteästi asennettava Canon-projektori. Projektorin ominaisuuksia ovat aito XGA-resoluutio, 7000 lumenin kirkkaus ja kontrastisuhde 1800:1. Moottoroitu objektiivin vaaka- ja pystysiirto mahdollistaa projisoidun kuvan sijoittamisen ilman keystone-korjauksesta aiheutuvaa kuvanlaadun heikentymistä. LV-7590-projektorin ominaisuudet, kuten moottoroitu zoomaus ja tarkennus on suunniteltu täyttämään Canonin tiukat vaatimukset kuvanlaadulle ja tarjoamaan yleisölle paras mahdollinen katselukokemus suurissa tiloissa.
Uusi värinhallintatekniikka tuottaa erittäin sävykkäät värit, sillä se tehostaa LCD-projektoreissa käytetyn RGB-paneelijärjestelmän toimintaa ohjaamalla keltaisen valon kulkua erikseen. Projektori tukee kuvasuhteita 4:3 ja 16:9 sekä mukautettuja kuvasuhteita. Siksi laite soveltuu hyvin ammattikäyttöön kokoustiloissa ja muissa tiloissa, joissa projisoidaan monenlaista sisältöä.

Vaihto-ohjektiivit tilan ja tarpeen mukaan
LV-7590 voidaan asentaa millaiseen tilaan tahansa. Projektori toimitetaan ilman objektiivia ja siihen voidaan hankkia objektiivi tarpeen mukaan viidestä vaihtoehdosta. Useimpiin tiloihin soveltuu uusi edullinen 1,3-kertaisella zoomilla varustettu LV-IL05-objektiivi. Muita vaihtoehdoja ovat ultralaajakulma LV-IL01, laajakulmazoom LV-IL02, pitkän polttovälin zoom LV-IL03 ja ultrapitkän polttovälin zoom LV-IL04. Sopivan objektiivin avulla projektori voidaan räätälöidä tilan ja kuvakoon asettamien vaatimusten mukaisesti ilman, että kuvanlaatu kärsii. Monikäyttöisen rakenteensa ja monipuolisten liitäntöjensä ansiosta LV-7590 voidaan asentaa projisoimaan vaikka pystysuoraan lattiaa kohti.

Kun laite ei ole käytössä, objektiivin mekaaninen suljin estää valon vuotamisen huoneeseen. Pelkistetty ja tyylikkäästi muotoiltu LV-7590 sulautuu hyvin nykyaikaisiin kokoustiloihin. Automaattisesti puhdistuvan ilmansuodattimen käyttöikä on jopa 10 000 tuntia, mikä vähentää projektorin huoltotarvetta tuntuvasti ja pidentää sen tehokasta käyttöikää.

Monipuoliset multimedialiitännät
Helppokäyttöinen LV-7590 on vaivaton integroida olemassa oleviin AV-järjestelmiin, sillä projektorissa on runsaasti multimedialiitäntöjä, mukaan lukien audiotulot ja -lähdöt. Kahden audiotuloliitännän ja yhden audiolähtöliitännän avulla laite voidaan kytkeä ulkoiseen äänijärjestelmään, jonka äänenvoimakkuutta ja äänilähdettä voidaan säätää projektorin kautta.

Uusi Network Imager parantaa LV-7590:n liitäntämahdollisuuksia entisestään. Network Imager LV-NI03 mahdollistaa projektorin ohjaamisen verkossa olevalta tietokoneelta. Esitys voidaan lähettää suoraan projektorille verkon kautta.

LV-7590-projektorin tärkeimmät ominaisuudet

• 7000 lumenin kirkkaus takaa riittävän projisointitehon suurissa tiloissa
• Kontrastisuhde 1800:1
• Uusi värinhallintatekniikka tuottaa entistä syvemmät ja eloisammat värit
• Moottoroitu objektiivin pysty- ja vaakasiirto
• DVI-D-liitäntä (HDCP) ja viisi BNC-liitäntää
• Ilmansuodatinkasetin käyttöikä jopa 10 000 tuntia
• Mekaaninen suljin ehkäisee valon vuotamisen esityksissä
• Lisävarusteena viisi vaihto-objektiivia, mm. ultralaajakulma taustaprojisointiin
• Lisävarusteena Network Imager kuvantamiseen ja ohjaukseen verkon kautta

Projektori tulee myyntiin syyskuussa. Sen rungolle on 6425 euroa (sis. alv.)

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Jussi Poikolainen, puhelin 010 544 4678, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali