Canonilta lasertulostinten lippulaiva: i-SENSYS LBP6750dn työryhmäkäyttöön [1.9.2010]

Canon tuo markkinoille mustavalkoisen i-SENSYS LBP6750dn -lasertulostimen, jossa kohtaavat nopeus, kompakti koko ja monipuoliset toiminnot. Nopeutta tulostimella on 40 sivua minuutissa, ja automaattinen kaksipuolinen tulostus säästää paperia. Selkeä viiden rivin nestekidenäyttö ja intuitiivinen käyttöliittymä ohjaavat käyttäjää.

Tulostin soveltuu mihin tahansa toimistoympäristöön verkkoliitännän ja monipuolisen tulostuskielivalikoiman ansiosta. Valinnainen langaton toiminta mahdollistaa tulostimen yhdistämisen langattomaan verkkoon.

Verkkoliitännän ansiosta laite on jaettavissa verkossa. Laitetta voidaan myös hallita etäkäyttöliittymän avulla. Siten voidaan varmistaa kustannustehokas ja yksinkertainen tulostuksenhallinta ja minimoida käyttökatkokset.

Paperikapasiteetti on suuri, joten tulostus sujuu ilman turhia katkoja. Sen mahdollistaa kaksi valinnaista paperisäiliötä, joihin mahtuu yhteensä 1 600 arkkia. Lisäksi voidaan käyttää erilaisia paperityyppejä, -painoja ja -kokoja, kuten kirjekuoria ja A6-arkkeja.

i-SENSYS LBP6750dn täydentää mainiosti Canonin imageRUNNER ADVANCE –monitoimilaitemallistoa ja mahdollistaa tulostusstrategian luomisen käyttäjien tarpeisiin mitoitettuna. Kyseessä on laite työryhmille, jotka tarvitsevat nopean ja kustannustehokkaan mustavalkoratkaisun tulostamiseen.

”LBP6750dn täydentää mainiosti kattavaa i-SENSYS-mallistoa. Nopeutensa ansiosta tuorein tulokas palvelee erinomaisesti työryhmäkäytössä ja edustaa samaa korkeaa teknologiaa kuin kaikki lasertulostimemme. Uskon, että mallisto täyttää vaativimpienkin asiakkaiden tarpeet”, toteaa tuotepäällikkö Hanna Toropainen Canon Oy:stä.

i-SENSYS LBP6750dn tulee myyntiin lokakuun alussa. Hintatiedot vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Hanna Toropainen, puhelin 010 544 4568, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali