no consumer

Canon tuo energiatehokkaat i-SENSYS-lasertulostimet toimisto- ja kotikäyttöön [19.8.2010]

iSENSYS LBP6200d Canon esittelee kaksi uutta kompaktia mustavalkoista lasertulostinta, mallit i-SENSYS LBP6000 ja i-SENSYS LBP6200d. Ne ovat omiaan yksittäisille käyttäjille tai pienille työryhmille, jotka haluavat säästää aikaa ja energiaa tulostamalla nopeasti ja tehokkaasti.

i-SENSYS LBP6000- ja i-SENSYS LBP6200d -tulostimet ovat muotoilultaan hillityn tyylikkäitä ja ne mahtuvat pieneen tilaan. Laitteet ovat miellyttävän hiljaisia.
Kumpikin malli on kustannustehokas ja energiaa säästävä muun muassa Quick First Print -tulostuksen ansiosta. Luokkansa johtavien TEC*-arvojen ansiosta ne tuovat merkittäviä säästöjä virrankulutukseen. i-SENSYS LBP6200d on lisäksi Canonin edullisin automaattisella kaksipuolisella tulostuksella varustettu mustavalkolasertulostin. Tämä ominaisuus alentaa paperikustannuksia ja säästää aikaa.

i-SENSYS LBP6000 ja i-SENSYS LBP6200d yltävät 2400 × 600 dpi:n tulostuslaatuun, mikä takaa ammattimaisesti viimeistellyt asiakirjat, terävän tekstin ja tarkat yksityiskohdat. Valttina on myös nopeus: i-SENSYS LBP6000 tulostaa 18 sivua minuutissa, i-SENSYS LBP6200d 25 sivua minuutissa.

"Uudet kompaktit lasertulostimet soveltuvat mainiosti mihin tahansa pienempään toimistoon ja kotona työskenteleville. Niillä voi tulostaa ammattimaisia asiakirjoja nopeasti ja kustannustehokkaasti”, toteaa tuotepäällikkö Hanna Toropainen Canon Oy:stä.

i-SENSYS LBP6000 tulee myyntiin lokakuun alussa, i-SENSYS LBP6200d marraskuun alussa. Hinnat vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Hanna Toropainen, puhelin 010 544 4568, sähköposti:etunimi.sukunimi@canon.fi

* TEC on Energy Star -vaatimusten mukainen energiankulutusarvo. Se ilmaisee energian tyypillisen viikkokulutuksen kilowattitunteina.

Tietoja
Lehdistömateriaali