Canon esittelee uudet i-SENSYS-lasermonitoimilaitteet [19.8.2010]

iSENSYS MF4580dn Canon esittelee kuusi uutta mustavalkoista lasermonitoimilaitetta, i-SENSYS MF4400- ja MF4500 -sarjat. Uudet laitteet kuuluvat markkinoiden nopeimpiin ja kustannustehokkaimpiin monitoimilaitteisiin koti- ja pienyritysympäristössä.

MF4400-sarja soveltuu erinomaisesti ympäristöihin, joissa tarvitaan helppokäyttöistä mustavalkomonitoimilaitetta. MF4410- ja MF4430-mallit mahdollistavat tulostuksen, kopioinnin ja skannauksen, ja MF4450 sisältää lisäksi faksitoiminnon. MF4430- ja MF4450 -malleissa on myös automaattinen syöttölaite (ADF).

MF4500-sarjan mallit vähentävät pienten toimistojen ja kotitoimistojen paperi- ja tulostuskustannuksia automaattisen kaksipuolisen tulostuksen ja muiden lisätoimintojen avulla. Niissä on tulostus-, kopiointi-, skannaus- ja faksitoiminnot. i-SENSYS MF4570dn- ja i-SENSYS MF4580dn-mallit ovat liitettävissä verkkoon, minkä ansiosta ne voidaan jakaa verkossa. MF4580dn-mallissa on lisäksi automaattinen asiakirjojen syöttölaite kaksipuolista skannausta, kopiointia ja faksausta varten.

Kumpaakin sarjaa yhdistää kompakti ja tyylikäs muotoilu, minkä ansiosta ne sopivat erinomaisesti työ- tai kotitoimistoympäristöön nopeutta, helppokäyttöisyyttä ja kilpailukykyistä hintaa arvostaville. Nämä lasertekniikkaa edustavat laitteet tuottavat ammattimaisesti viimeisteltyjä mustavalkoisia asiakirjoja, joiden teksti ja kuvat ovat teräviä ja selkeitä.

Helppo ja huoltovapaa kasettiteknologia

Kaikissa uusissa i-SENSYS-monitoimilaitteissa on käytössä Canonin vaivaton kasettiteknologia. Viiden rivin intuitiivinen näyttö neuvoo käyttäjää. MF4400-mallit ovat sulavalinjaisia ja kokonaan mustia, MF4500-malleissa on yhdistetty mustaa ja valkoista.

Skannattuja asiakirjoja voi jakaa vaivattomasti PDF-tiedostoina tai sovellusten kautta, esimerkiksi sähköpostitse. MF4570dn- ja MF4580dn-mallien verkkotoiminnot mahdollistavat sen, että nämä laitteet voivat skannata MF Toolboxin kautta ja antaa useille työryhmäkäyttäjille mahdollisuuden käyttää tuottavuutta lisäävää pikaskannaustoimintoa.

Kummankin i-SENSYS-sarjan tulostusnopeudet ovat huippuluokkaa. MF4400-mallit tulostavat 23 sivua minuutissa ja MF4500-mallit 25 sivua minuutissa, ja ne on suunniteltu tuottamaan erittäin yksityiskohtaisia asiakirjoja poikkeuksellisen korkealla 1200 × 600 dpi:n tarkkuudella.

Näiden laitteiden TEC*-arvot ovat markkinoiden alhaisimpia, mikä mahdollistaa edullisen ja energiatehokkaan käytön. Nopean Quick First Print -tekniikan ansiosta ensimmäinen tuloste valmistuu vain yhdeksässä sekunnissa, joten uudet i-SENSYS-mallit kuuluvat luokkansa energiatehokkaimpiin laserlaitteisiin.

"Uudet i-SENSYS MF4400- ja MF4500 -sarjat sisältävät toimintoja, jotka varmistavat laitteiden tehokkaan ja energiaa säästävän käytön. Mallit soveltuvat mainiosti pienyrityksille, jotka haluavat helppokäyttöisen ja tyylikkään monitoimilaitteen parantamaan tuottavuuttaan”, toteaa tuotepäällikkö Hanna Toropainen Canon Oy:stä.

Canon i-SENSYS MF4400- ja MF4500 -sarjat tulevat myyntiin marraskuun alussa.  Hinnat vahvistetaan myöhemmin

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Hanna Toropainen, puhelin 010 544 4568, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi

* TEC on Energy Star -vaatimusten mukainen energiankulutusarvo. Se ilmaisee energian tyypillisen viikkokulutuksen kilowattitunteina.

Tietoja
Lehdistömateriaali