Canonin GrafTec-messuosastolla esitellään printin voimaa [14.9.2010]

Printin voimaa -esiraati Canon on mukana Helsingin Messukeskuksessa 21.-24.9. järjestettävillä ensimmäisillä GrafTec 2010 -messuilla. Yli 600 neliön osastolla ovat Canonin ohella mukana myös yhteistyökumppanit Océ Finland Oy, Papyrus Oy, Graphic Metal Oy, Painomaailma/Dialogi Oy sekä Beltton/Wulff Oyj.

Näyttävä osastokokonaisuus perehdyttää messukävijät sisäisen ja ulkoisen painetun viestinnän kehittämiseen ja monipuolistamiseen sekä painotöiden helppoon tilaamiseen uusimpien laite- ja ohjelmistoratkaisujen avulla. Etujen havainnollistamiseksi käytetään eläviä esimerkkejä, osastolla tuotetaan muun muassa aitoja makeispakkauksia. Näytteillä ovat myös Printin voimaa -kilpailin finaalityöt, joista messuvieraat äänestävät voittajan.

Kaikki ammattitulostamiseen

Canon kumppaneineen tuo messuille koko tuoterepertuaarinsa graafiselle alalle, digitaaliseen painamiseen, suurkuvatulostamiseen, tuotannon työnkulun helpottamiseen ja läpimenoaikojen nopeuttamiseen sekä toiminnan virtaviivaistamiseen. Innovatiiviset tuote- ja palvelukonseptit mahdollistavat kasvua uusien liiketoimintamahdollisuuksien kautta.

• Suurkuvatulostimet erilaisin ohjelmisto- ja käyttösovelluksin (mm. PosterArtist, Onyx, tulostusmateriaalit)
  • Lyhyiden ja keskipitkien painosarjojen -tuotantolaitteet (imageRUNNER ADVANCE C9000PRO ja imageRUNNER ADVANCE 8000 -sarjan laitteet yhdistettyinä tuotannon työkulku- sekä työtilausjärjestelmiin)
  • Suuren voluumin imagePRESS-tuotantolaitteet yhdessä tuotantosovellusten kanssa.
  • Sähköiset kauppapaikat ja työnkulkuohjelmistot: Helix, Digital Store Front, Fiery Central, PrintShopMail

”Annamme osastolla kattavan kokonaiskuvan graafisen alan innovatiivisimmasta teknologiasta, palvelukonsepteista ja yhteistyökumppaneista”, uskoo Canon Oy:n ammattitulostusratkaisuista vastaava tuotepäällikkö Jouni Lakka.

Canon yhteistyökumppaneineen esittäytyy osastolla 6g31.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puhelin 010 544 4548, ja Markkinointi, Jouni Lakka, puhelin 010 544 4486, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali