Canonilta uutta puhtia asiakirjaskannaukseen: päivitetty DR-3010C ja energiatehokas A3-tuotantoskanneri DR-6030C [17.12.2010]

DR-6030C Canon tarjoaa uutta puhtia dokumenttien skannaukseen. Menestyksekäs DR-3010C on päivitetty entistä nopeammaksi. Kompakti DR-6030C tarjoaa luotettavaa ja tasokasta skannausta A3-koossa.

Pieni ja pippurinen DR-3010C skannaa nyt mustavalkoiset asiakirjat 40 sivun minuuttivauhdilla. Nopeus säilyy samana jopa 300 dpi:n tarkkuudella, mitä tarkka tekstintunnistus usein edellyttää. Laite soveltuu esimerkiksi vaativan työryhmän luotettavaksi asiakirjaskanneriksi, sekä suuriin töihin että pienempiin ad hoc -tehtäviin.

Uudistetussa DR-3010C -skannerissa käytetään Canonin kätevää CaptureOnTouch -ohjelmaa, joka tekee skannauksesta entistä helpompaa. Ohjelman käytännöllisiin ominaisuuksiin kuuluvat myös tiedoston lähetys ja jakelu. Uuden ajurin ansiosta käytettävissä on nippuerottelu. Laitteella on mahdollista skannata jopa kolmen metrin pituisia asiakirjoja, esimerkiksi kuitteja tai tutkimusliuskoja. ’Multistream’-tuki mahdollistaa mustavalkoisten ja värillisten kuvien samanaikaisen skannauksen.

Laitteen tuottavuus on jopa 3 000 asiakirjaa päivässä. Energiatehokkuus on jopa puolet parempi kuin muilla vastaavilla skannereilla. Kirjojen ja sidottujen materiaalien skannauksen mahdollistava tasoskannausyksikkö voidaan ottaa lisävarusteeksi USB-liitännällä.

Kompakti A3-asiakirjaskanneri DR-6030C luotettavaan ja tasokkaaseen skannaukseen

Canon on tuonut markkinoille myös kompaktin ja nopean A3-skannerin, DR-6030C. Laite soveltuu pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin sekä osastokäyttöön, samoin skannauspalvelua tarjoaville yrittäjille.

DR-6030C skannaa minuutissa 60 sivua, vaakasuunnassa jopa 80. Parannuksia edeltäviin malleihin on useita. Markkinoiden energiatehokkaimpiin A3-skannereihin lukeutuva DR-6030C on erinomainen investointi. '

Edestä tapahtuvan paperin syötön ja ulostulon ansiosta laite voidaan sijoittaa myös työpöydälle. Luotettava syöttö- ja kuljetusmekanismi minimoi paperitukokset ja sallii useiden erityyppisten dokumenttien syötön. Suora paperirata mahdollistaa myös paksujen, monisivuisten alkuperäisten ja jopa korttien, skannauksen. Tämäkin skanneri sopii yhteen lisävarusteena saatavan tasoskannausyksikön kanssa.

DR-6030C tarjoaa myös useita kuvanlaatua parantavia ohjelmaratkaisuja. Edistynyt tekstinparannus II korostaa tekstiä tummaa, kuvioitua taustaa vasten. Automaattinen värintunnistus vähentää esilajitteluaikaa erottelemalla automaattisesti värilliset dokumentit mustavalkoisista. Lopulliset tiedostokoot ovat pienemmät, sillä kuvat tallentuvat oikeassa muodossa.

DR-6030C:n mukana toimitetaan CapturePerfect 3.0, Kofax VRS ja Adobe Acrobat Standard -ohjelmat.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Hanna Toropainen, etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali