no consumer

Canon ja Kofax yhteistyöhön. Asiakkaille entistä laadukkaampia skannattuja dokumentteja [1.12.2009]

Yhteistyö dokumenttien kuvanparannukseen ja -käsittelyyn keskittyneen Kofaxin kanssa tuo VirtualReScan (VRS) -teknologian yhdeksään Canon imageFORMULA -dokumenttiskanneriin*.

Edistyksellinen VRS-teknologia vähentää skannaukseen kuluvaa aikaa ja tekee siitä helppoa ja tehokasta.VRS:llä varustetut skannerit auttavat dokumenttien käsittelyä muissa järjestelmissä. Esimerkiksi laskujen jatkokäsittely helpottuu. VRS parantaa myös skannattujen dokumenttien laatua, sillä se kykenee muuttamaan huonolaatuisetkin alkuperäiskappaleet tarkoiksi ja hyvälaatuisiksi kuviksi esimerkiksi poistamalla skannatusta versiosta dokumenttiin kuulumattomat repeämät, niittien ja teipin jäljet.

Nopeutunut skannausprosessi tehostaa liiketoimintaa vähentämällä työntekijöiden dokumenttien käsittelyyn kuluvaa aikaa. Dokumentit saa tallennettua järjestelmiin nopeasti ja tarkasti ja ne ovat myöhemmin helposti löydettävissä.

"Käytettävyys on avainasemassa. Canon etsii jatkuvasti uusia innovatiivisia tapoja, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä entistä joustavammin, helpommin ja kustannustehokkaammin", toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki. "Yhteistyö Kofaxin kanssa tuo asiakkaillemme juuri tällaista lisäarvoa, kun laajojen dokumenttikokonaisuuksien hallinta ja jatkokäsittely helpottuvat", hän jatkaa.

Uudet Kofax VirtualReScan -teknologialla varustetut imageFORMULA-skannerit tulevat saataville loppuvuoden aikana.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

* Kofaxin VirtualReScan (VRS) -teknologialla varustetut Canon imageFORMULA -dokumenttiskannerit: DR-2510C, DR-2580C, DR-3010C, DR-4010C, DR-6010C, DR-5010C, DR-6050C, DR-7550C & DR-9050C.

--------------------

Canonin yritysratkaisut tuovat tolkkua työhön. Entistä helpommat tavat löytää, käsitellä ja järjestää tietoa lisäävät työn mielekkyyttä ja parantavat tuottavuutta. Koko maan kattava paikallinen palvelu varmistaa sujuvan käyttöönoton ja ohjaa hyödyntämään uuden tekniikan avaamia mahdollisuuksia. Sähköisten dokumenttien koko elinkaaren hallinta ja yhteinen tietovarasto tehostavat työnkulkuja, nostavat teknologian käyttöastetta ja parantavat investoinneista saatavaa hyötyä. Taloustutkimuksen vuosittaisessa Toimisto-tutkimuksessa Canon on sijoittunut asiakaspalvelun osalta parhaaksi tulostusratkaisujen toimittajaksi jo kolme kertaa peräkkäin. Yritysratkaisujen rinnalla Canonin toisen liiketoiminta-alueen Suomessa muodostavat kulutuselektroniikkatuotteet.