Canon skannaa, tulostaa ja arkistoi napin painalluksella [6.11.2009]

Canon julkistaa toimistotyön sujuvuutta parantavan imageFORMULA DR-2020U -asiakirjaskannerin ja älykkään CaptureOnTouch -ohjelmiston. Kompakti, helppokäyttöinen ja linjakas uutuus sopii erittäin hyvin yleiskäyttöön toimistoihin ja pieniin yrityksiin. Se soveltuu myös sellaisille käyttäjille, jotka eivät yleensä käytä skanneria. CaptureOnTouch -ohjelmisto yksinkertaistaa skannausprosessia, joten käyttäjä voi nopeasti käsitellä ja lähettää asiakirjat edelleen.

imageFORMULA DR-2020U

imageFORMULA DR-2020U on varustettu helposti omaksuttavalla käyttöpaneelilla, jossa on kuvalliset painikkeet yleisimpiä toimintoja, kuten sähköpostiin, tulostimeen tai tiedostokansioon skannausta varten. Automaattisen arkinsyöttölaitteen avulla skanneri lukee kerralla 50 paperiarkkia. Laite käsittelee 20 värisivua minuutissa, ja laatu on moitteeton. Myös kirjoja ja käyntikortteja voidaan skannata. Kerralla voidaan syöttää 15 käyntikorttia. BizCard-ohjelma siirtää yhteystiedot suoraan haluttuun tietokantaan, kuten sähköpostiohjelman yhteystietoihin. Laitteessa on myös PaperPort -skannausmahdollisuus suoraan Microsoftin SharePoint -järjestelmään.

DR2020U:n selkeän käyttöpaneelin ja Canonin uuden CaptureOnTouch -ohjelmiston avulla käyttäjä pystyy käsittelemään ja lähettämään asiakirjat edelleen suoraan yrityksessä sovitun työnkulun mukaisesti esimerkiksi arkistoon esiasetettujen toimintonäppäinten ansiosta. Tässä ovat apuna myös muut laitteen mukana tulevat ohjelmistot, kuten PaperPort, CapturePerfect, Presto!, BizCard, Nuance OmniPage ja Adobe Acrobat Standard. CaptureOnTouch -ohjelmisto tulee saataville myös Canonin muihin uusiin ja vanhempiinkin skannerimalleihin.

"DR-2020U-asiakirjaskannerin ja CaptureOnTouch -ohjelmiston avulla myös pienyritykset voivat kehittää työnkulkuja ja hallita asiakirjoja helposti ja turvallisesti. Käyttökoulutusta ei tarvita, vaan kuka tahansa pystyy tallentamaan paperiasiakirjat digitaaliseen muotoon ja lähettämään ne edelleen tai arkistoimaan ne. Tämä vapauttaa aikaa mielekkäämpiin tehtäviin", toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi