Canon uniFLOW 5.4 -alusta tarjoaa uusia tulostus- ja skannausmahdollisuuksia yrityksille

Canon julkistaa uuden version palkitusta uniFLOW-ohjelmistosta verkkotulostuksen ja -skannauksen hallintaan. Saatavilla on uusia monipuolisia ominaisuuksia, joiden avulla yritykset voivat merkittävästi tehostaa dokumenttien työnkulkuja, hallita kustannuksia ja hyödyntää uusia luovia käyttötapoja.

uniFLOW 5.4 täydentää tehokasta Canon-alustaa, jolla voidaan hallita monenlaisia tulostuslaitteistoja ja helpottaa tulostus- ja skannausprosesseja yrityksissä.  Uutuus mahdollistaa tulostuksen ja skannauksen miltä tahansa verkkoon liitetyltä tietokoneelta tai mobiililaitteelta mille tahansa verkon uniFLOW-tulostimelle tai skannerille – tietoturvan tai kustannustenhallinnan tehokkuudesta tinkimättä.

Tehokkaat asiakirjatyönkulut
Uusi uniFLOW 5.4 -versio tarjoaa tehostetun skannausliittymän, joka toimii nyt sekä Canon ScanFront -asiakirjaskannereilla että Canon imageRUNNER ADVANCE -monitoimilaitteilla.  Dokumentit voidaan nyt skannata suoraan esimerkiksi Microsoftin SharePoint- ja OneDrive-palveluihin. Lisäksi tiedostot voidaan lähettää Thereforen kaltaisiin liiketoimintaprosessien työnkulkuihin, mikä tekee dokumenttien käsittelystä entistä nopeampaa ja turvallisempaa.

Monipuolinen liiketoiminnan hallinta
Kaikki yritykset haluavat seurata kustannuksia ja saada palvelut mahdollisimman tehokkaiksi ja tuottaviksi. uniFLOW mahdollistaa tulostusympäristön keskitetyn hallinnan, joka kattaa käytön ja kustannusten raportoinnin.
uniFLOW 5.4 tukee myös verkossa olevien muiden valmistajien laitteita, joten se palvelee tehokkaasti myös monimerkkiympäristössä.

Uusia luovia mahdollisuuksia myös ammattitulostukseen
uniFLOW 5.4 on yhteensopiva Canonin Océ PlotWave- ja ColorWave-suurkuvatulostimien kanssa, joten yrityksillä on käytettävissään valtavasti uusia luovia tulostustapoja.  Suurikokoisia kuvia tai teknisiä dokumentteja voidaan nyt tulostaa tutussa keskitetyssä uniFLOW-ympäristössä.
uniFLOW voidaan integroida myös Canonin Océ PRISMAdirect-ohjelmistoon, jolla hallitaan ammattikäyttöön tarkoitettuja Canon imagePRESS -tuotantojärjestelmiä.

uniFLOW 5.4 tulee myyntiin helmikuussa 2016.

Lisätietoa: Ronny Karlsson (etunimi.sukunimi@canon.fi)

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet