Canon julkaisee kaksi uutta viiden värin imagePROGRAF-suurkuvatulostinta CAD-ja POS-tulostukseen

Tehokkaat ja helppokäyttöiset suurkuvatulostimet soveltuvat niin teknisten dokumenttien kuin myyntipistemateriaalien tulostukseen. Canon imagePROGRAF iPF670 (24”) ja iPF770 (36”) tarjoavat entistä nopeamman ja tarkemman tulostuksen sekä paremman värienhallinnan. Uudet ominaisuudet tehostavat työnkulkua. Molemmat mallit tuottavat A1-tulosteen 28 sekunnissa.

iPF770 FSL wPAPER

imagePROGRAF iPF670 ja imagePROGRAF iPF770 -tulostimien uudet musteet laajentavat väriavaruutta ja elävöittävät etenkin punaisen sävyjä. Dye-musteiden lisäksi käytössä on kaksi mustaa pigmenttimustetta, jotka tuottavat entistä syvemmät ja tarkemmat mustan sävyt. Mustesäiliöt voidaan vaihtaa kesken tulostuksen ilman, että mustetta tai paperia menee hukkaan.

HP-GL/2- ja HP-RTL-tuet mahdollistavat entistä monipuolisemman CAD-tiedoston käsittelyn. iPF770 on saatavana myös monitoimijärjestelmänä, jossa on lisävarusteina suurkuvaskanneri ja 22 tuuman kosketusnäyttö.

Kustannusten seurantaohjelman avulla pientenkin yritysten on helppo hallita laitteen kuluja ja tuottoja. Myös mobiilikäyttäjät voivat katsella ja tulostaa tiedostoja suoraan mobiililaitteillaan iPad-tulostustoiminnon avulla. Uusi tulostinjalusta helpottaa tulosteiden keräyksessä.

”Canon imagePROGRAF -sarja tunnetaan korkeasta laadustaan ja luotettavuudestaan”, kertoo Lars Juul Hansen, Canonin pohjoismainen imagePROGRAF -suurkuvatulostinten tuotepäällikkö. ”Olemme kuunnelleet asiakkaidemme tarpeita ja suunnitelleet uudet tulostimet vastaamaan näihin toiveisiin. Canon imagePROGRAF iPF670 ja iPF770 ovat täydellinen ratkaisu kasvavien yritysten ja erilaisten suunnittelutoimistojen suurkuvatulostustarpeisiin.

Molemmat mallit tulevat myyntiin helmikuussa 2015.

Lisätietoja:

Canon Oy, markkinointi, Jouni Lakka (etunimi.sukunimi@canon.fi)

imagePROGRAF iPF670

imagePROGRAF iPF770