Yrityskäyttöön tarkoitetut Canon MAXIFY -mustesuihkulaitteet saivat arvostetun Red Dot -muotoilupalkinnon

Yrityskäyttöön tarkoitetut Canon MAXIFY MB53501- ja MB50501-mustesuihkumonitoimilaitteet ovat saaneet tuotesuunnittelusta jaettavan vuoden 2015 Red Dot -muotoilupalkinnon. Tunnustuksen myöntää Saksan Essenissä sijaitseva Design Zentrum Nordrhein Westfalen -muotoiluinstituutti.

MAXIFY printer Red Dot Design Award

Tuotesuunnittelusta jaettava Red Dot -muotoilupalkinto on maailmanlaajuinen tunnustus, joka myönnetään eri alojen teknisistä innovaatioista, autoista huonekaluihin. Tuomaristossa on 38 kokenutta muotoilun ammattilaista, tänä vuonna muun muassa David Andersen, Werner Aisslinger ja Jimmy Choo.

Canon MAXIFY MB5350 ja MB5050 julkaistiin vuonna 2014 osana kasvaville yrityksille tarkoitettua uutta mustesuihkutulostinten valikoimaa. Tulostimissa on ainutlaatuinen, erityisesti MAXIFY-sarjalle suunniteltu tulostuspään ja paperinsyöttöjärjestelmän yhdistelmä, joka tekee laitteesta nopeatoimisen, luotettavan ja pienikokoisen. Kapean ja symmetrisen rakenteen ansiosta laitteet ovat sekä tyylikkäitä että käytännöllisiä.

Kaikki tämän vuoden voittajatuotteet esitellään 30.6.–26.7.2015 Red Dot -muotoilumuseossa Saksan Essenissä.

¹ Red Dot Design 2015 -palkinto myönnettiin Canon MAXIFY MB5350 -sarjalle, johon MAXIFY MB5350 ja MB5050 kuuluvat.

MAXIFY MB5050 Images
MAXIFY MB5350 Images