Océ ColorStream 3000 Z -sarja tehostaa mustesuihkutuotantoa pienissä tiloissa

Canon julkaisee nopean Océ ColorStream 3000 Z -sarjan kaupalliseen mustesuihkutuotantoon. Perinteisiä rullasyöttöisiä inkjet-järjestelmiä pienikokoisempi, Z-taitolla ja pinoajalla varustettu ratkaisu tuo Océ-mustesuihkuteknologian laadun, nopeuden ja luotettavuuden myös sellaisten yritysten ulottuville, joilla on käytössään vain rajallisesti tilaa.

Océ ColorStream 3000 Z.jpg

Océ ColorStream -tuotantotulostimissa hyödynnetyt ainutlaatuiset Océ HeadSafe - ja Océ InkSafe -teknologiat maksimoivat laadun sekä pienentävät musteen ja materiaalin hävikkiä. Sisäänrakennettu yksipuoleinen Z-taitolla toimiva pinoaja pienentää tilantarvetta ja tukee jopa 300 mm:n pinoja eri materiaaleille.

Sarjassa on neljä järjestelmää nopeudeltaan 48–127 metriä minuutissa, mikä vastaa 324–1 714 A4-sivun minuuttituotantoa.

”Océ ColorStream -järjestelmät tunnetaan kaikkialla maailmassa siitä, että ne tuottavat erinomaisen laadun luotettavasti myös suurella nopeudella”, kertoo Peter Wolff, Canon Euroopan Commercial Printing Groupin johtaja. ”Océ ColorStream 3000 Z -sarja tarjoaa nämä edut myös pienemmille yrityksille ja rajallisiin tuotantotiloihin. Näin yritysten on helpompi tarjota palveluitaan lähempänä kaupunkia tai täydentää olemassa olevia työnkulkujaan toimitiloja laajentamatta.”

Océ ColorStream 3000 Z Images
Yritystiedotteet