Canon julkaisee kaksi erittäin lyhyen heijastusetäisyyden multimediaprojektoria

Kannettavat multimediaprojektoriuutuudet soveltuvat etenkin liike-elämän koulutuksiin ja oppilaitoksiin, joissa on kasvava tarve erittäin lyhyen heijastusetäisyyden projektoreille. Projektorien interaktiiviset ominaisuudet tehostavat oppimista ja viestintää.

LV-WX300UST

Interaktiivisessa LV-WX300USTi:ssä on laaja ominaisuusvalikoima, ja sen sisäänrakennettu kamera mahdollistaa jopa neljän infrapunakynän samanaikaisen käytön laitteen kanssa. Kameran ansiosta projisoitavia tietoja voidaan käsitellä vuorovaikutteisesti ja hallita kosketustoiminnolla. Lisäksi LV-WX300USTi -projektorin mukana toimitetaan piirustusohjelma, joka avulla luovia interaktiivisia ominaisuuksia voi hyödyntää. LV-WX300UST puolestaan tarjoaa erittäin lyhyen heijastusetäisyyden ilman interaktiivisia ominaisuuksia.

LV-WX300UST ja LV-WX300USTi soveltuvat ihanteellisesti projisointiin pienissä tiloissa, sillä ne pystyvät heijastamaan terävän ja tarkan 80–100 tuuman kuvan 28 – 45cm:n etäisyydellä valkokankaasta. Lisäksi seinään tai kattoon asennettuna LV-WX300UST:n ja LV-WX300USTi:n projisointiominaisuudet ehkäisevät projektorista esityksen pitäjiin suuntautuvaa heijastusta ja minimoivat valkokankaalle aiheutuvat varjot.

Uutuudet painavat vain 5 kg, joten niitä on helppo siirrellä. Keveydestä huolimatta molemmat projektorit tarjoavat edistyksellisiä ominaisuuksia ja erinomaisen kuvanlaadun. Molemmissa malleissa on WXGA-resoluutio (1 280 x 800) ja kaksi HDMI-porttia yleisiä laitteita varten. 3 000 lumenin valovoima varmistaa erittäin kirkkaat ja selkeät kuvat. Projektoriuutuudet tarjoavat myös erinomaisen hyötysuhteen ja säästötilassa jopa 8 000 tunnin lampun käyttöiän.

Canon Oy:n tuoteasiantuntija Heikki Lappalainen kertoo: ”Monet asiakkaat etenkin koulutussektorilla kaipaavat aidosti vuorovaikutteisia kokemuksia, jotka parantavat oppimista ja tiedonvälitystä. LV-WX300UST ja LV-WX300USTi vastaavat tarpeeseen kuvanlaadulla, jota vain Canonilta voi odottaa.”

LV-WX300UST tulee myyntiin maaliskuussa ja LV-WX300USTi toukokuussa 2015.

Lisätietoja:

Heikki Lappalainen, Canon Oy, etunimi.sukunimi@canon.fi