Canon julkaisee kaksi uutta monipuolista Océ ColorWave -suurkuvatulostinta graafiselle alalle

Canon on julkaissut kaksi uutta tehokasta suurkuvatulostinta: Océ ColorWave 500 -järjestelmä on tarkoitettu yrityksille työryhmäkäyttöön ja Océ ColorWave 700 -monitoimijärjestelmä sopii graafiselle alalle monipuoliseen julistetuotantoon.

Océ ColorWave 700

Molemmissa väritulostimissa käytetään uusinta versiota Océ CrystalPoint -teknologiasta. Ainutlaatuinen teknologia tuottaa heti kuivia, oikeaan kokoon leikattuja käyttövalmiita kuvia ja julisteita. Lisäksi niissä on selkeä, suomenkielinen ja helppokäyttöinen Océ ClearConnect -monikosketusnäyttö. Océ ColorWave 700 tukee jopa 0,8 mm:n paksuista materiaalia, joten tulostin sopii monenlaisiin graafisiin sovelluksiin, mukaan lukien tulostus canvakselle, tapetille ja roll up -bannerille.

Océ ColorWave 500 sopii erinomaisesti CAD- ja GIS-tulostukseen sekä valmistus- ja rakennusteollisuuden, arkkitehti- ja suunnittelutoimistojen sekä kopiopalveluiden sovellustuotantoon. Océ ColorWave 700 on tarkoitettu ammattimaiseen julistetuotantoon graafisen alan yrityksille. Se sopii myös yritysten sisäisiin tulostustarpeisiin sekä myyntipistemateriaalien tuotantoon.

Pilvi-integroidut suurkuvatulostimet tarjoavat suojatun työnkulun ja tukevat monen käyttäjän tulostusympäristöjä. Molempiin järjestelmiin on mahdollista hankkia kätevä skanneri tulostimen päälle sekä muita hyödyllisiä lisävarusteita. Océ ColorWave 700 tulostimeen mahtuu jopa kuusi materiaalirullaa, joten tulostin pystyy käsittelemään useita erilaisia töitä ilman keskeytyksiä. Kaksi kiintolevyä ja nopeat prosessorit tehostavat tiedostojen käsittelyä. Automaattinen materiaalintunnistus ja kuvanmuodostuslaitteen kunnossapito parantavat tulostuslaatua ja vähentävät huoltotarvetta.

”Océ ColorWave 500 ja 700 on suunniteltu sujuvaa työnkulkua silmällä pitäen”, kertoo Satu Salin, Canon Oy:n suurkuvaratkaisujen tuotepäällikkö.  ”Molemmat tulostimet ovat helppokäyttöisiä ja tehokkaita. Ne soveltuvat monenlaiseen luovaan käyttöön eikä käyttökoulutusta juurikaan tarvita. Océ ColorWave 700 laajentaa käyttömahdollisuuksia entisestään esimerkiksi tapettien tulostukseen.”

Océ ColorWave 500 ja Océ ColorWave 700 tulevat myyntiin helmikuun 2015 lopulla.

Lisätietoja:

Canon Oy, markkinointi, Satu Salin (etunimi.sukunimi@canon.fi)

Océ ColorWave 700 Images
Yritystiedotteet