Canon auttaa yrityksiä hallitsemaan tulostuksen kokonaiskuluja uudella imageRUNNER ADVANCE C3300 -sarjalla

Canon tuo markkinoille neljä uutta huipputason A3-värimonitoimilaitetta: imageRUNNER ADVANCE C3320, C3320i, C3325i ja C3330i. imageRUNNER ADVANCE C3300 -sarjassa yhdistyvät Canonin palkittu älykäs monitoimilaitealusta, parannettu asiakirjahallinta ja uusi tulostuskoneisto. Tämän ansiosta toimistoympäristöjen asiakirjatuotannon kokonaiskustannukset vähenevät.

Francis Thornhill Canon Euroopan tuotemarkkinoinnista perustelee uudistuksia seuraavasti: ”Tutkimukset osoittavat, että 90 % tulostuksen ja asiakirjojen kokonaiskustannuksista liittyy itse asiassa tulostuksen hallintaan ja ylläpitoon (15 %) sekä asiakirjojen tuotantoon (25 %) ja käsittelyyn (50 %), ei laitteen tai tarvikkeiden kustannuksiin.* Canon näkee tässä loistavan tilaisuuden toiminnan tehostamiseen. Siksi olemme suunnitelleet uuden tuotemalliston, joka pyrkii ratkaisemaan nämä ongelmat saumattomilla asiakirjojen tallennuksen työnkuluilla, helpolla julkaisulla ja yhdenmukaisella hallinnan tehokkuudella.”

Tehokkaat asiakirjojen työnkulut

Suuri, mukautettava kosketusnäyttöliittymä sekä intuitiivinen imageRUNNER ADVANCE -toiminto nopeuttavat työnkulkuja ja takaavat yhteneväisen käyttäjäkokemuksen laitteelta toiselle siirryttäessä. Käyttäjät voivat skannata nopeasti eri kohteisiin ja muuntaa asiakirjoja eri formaatteihin, kuten Office Open XML, PPT ja Word. Mobiilin työskentelyn tuki, kuten tulostus mobiililaitteista sekä skannaus pilvipalveluihin, takaavat tuottavuuden myös toimiston seinien ulkopuolella. Saumattomasti aikaisempiin IT-ympäristöihin integroituvat älykkäät MEAP-alustat ja sovellukset mahdollistavat optimoidut tulostuksen ja asiakirjojen tallennuksen työnkulut ja automatisoidut prosessit.

Helppo ja laadukas toimiston sisäinen materiaalituotanto

Korkealaatuiset tulostustyöt, kuten esimerkiksi vihkotulostus, voidaan tuottaa laadukkaasti omassa toimistoympäristössä, ja Canonin uusi V2 (Vivid&Vibrant)- kuvanparannustekniikka tuottaa erinomaisen värintoiston, joka erottuu kilpailijoistaan. Uusi kompakti sisäinen viimeistelijä yhdistää perinteisen nidonnan ja eco-nidonnan yhdeksi toiminnoksi, jolloin jätettä syntyy vähemmän ja kierrätys ja silppuaminen helpottuvat.

Helppo hallinta ja ylläpito

Tulostusympäristön hallinnointi helpottuu automaattisen väriaineen hallinnan, etähallinnan ja automaattisen lukematietojen keräyksen ansiosta. Ensimmäistä kertaa sisäänrakennettu video-opastus opastaa käyttäjiä tarvittaessa. Jos kalustoa on enemmän, kaikkia imageRUNNER ADVANCE -laitteita voidaan nyt hallita keskitetysti, päivittää ja ylläpitää etäyhteyksien avulla.

Parempi tietoturva

Uudet monitoimilaitteet mahdollistavat tarpeen mukaan skaalautuvan tietoturvan, johon sisältyvät myös vakiotoiminnot, kuten tietoturvallinen ylikirjoitus ja käyttäjäkohtaiset rajoitukset sekä raportointi Canonin palkitulla Universal Login Manager (ULM) -ohjelmistolla. Canonin edistynyt uniFLOW-alusta tarjoaa turvallista hallintaa vaativampien ympäristöjen tarpeisiin, kuten My-Print-Anywhere- ja Data Loss Prevention (DLP) -toiminnot tulostukseen, kopiointiin ja skannaukseen. Energy Star –merkin omaavat uudet laitteet kuluttavat alle watin energiaa lepotilassa. Niiden TEC-arvot ovatkin toimistolaitealan pienimpiä. ”Näiden neljän kompaktin A3-mallin myötä Canon pystyy tarjoamaan parhaiten soveltuvia asiakirjojen tallennus- ja tulostusratkaisuja mihin tahansa toimistoympäristöön kattavalla A4- ja A3-koon mustavalko- ja värilaitteiden sarjalla”, Thornhill vakuuttaa.

Canon imageRUNNER ADVANCE C3300 -sarjan edut:

• Värillinen ja mustavalkoinen 20/25 ja 30 sivua minuutissa (C3320, C3320i/C3325i/C3330i)
  • Mukautettava ja käännettävä 17,8 cm:n WVGA-kosketusvärinäyttö
  • Paperikapasiteetti jopa 2 300 arkkia, monipuolinen tulostusmateriaalin hallinta
  • Älykkäät asiakirjojen tallennus- ja käsittelyprosessit
  • Edistyneet turvallisuusasetukset
  • Helppo tulostusympäristön hallinta
  • Helposti vaihdettavat tarvikkeet
  • Vähäinen energiankulutus

* Sovellettu ALL Associates Group, Inc:n tutkimuksesta, 2012.

Sarja tulee myyntiin kesäkuussa 2015.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi. Esa Vainikainen (etunimi.sukunimi@canon.fi)

imageRUNNER ADVANCE C3320 Images
imageRUNNER ADVANCE C3320i Images