Canon esittelee kumppaneidensa kanssa uusimpia turvallisuusratkaisuja IFSEC International -tapahtumassa

Canon Eurooppa esittelee kumppaniensa Ganetecin, Nedapin, NETAVISin ja Wavestoren kanssa Canon-teknologian ja videovalvontajärjestelmien (VMS) saumatonta yhteensopivuutta IFSEC International -tapahtumassa 16.–18. kesäkuuta. Tapahtuma järjestetään London ExCel -keskuksessa, ja Canon kumppaneineen löytyy osastolta F500.

Canonin uusimmat high-end -tasoiset sekä erittäin heikossa valaistuksessa toimivat valvontakamerat esitellään nyt ensi kertaa suurelle yleisölle. Canonin kumppanit esittelevät integroitavia ratkaisujaan ja niiden monenlaisia yhteiskäyttömahdollisuuksia alan uusimpien tarpeiden ja suuntausten mukaisesti.

Julian Rutland, Canon Euroopan NVS-strategiajohtaja, kertoo: ”Olemme kuluneen vuoden aikana tehneet läheistä yhteistyötä kumppaneidemme kanssa. Sen myötä tuomme markkinoille laadukkaita ja tehokkaita ratkaisuja, joita esittelemme tämän vuoden IFSEC International -tapahtumassa. Olemme mukana jo seitsemättä kertaa. Vuosi vuodelta näytteillä olevat uudet teknologiat ovat edistyneempiä ja tapahtumassa vierailevien ihmisten tapaaminen kiehtovampaa. Olen varma, ettei tämä vuosi ole poikkeus.”

Canonin uudet valvontakamerat sopivat monenlaiseen käyttöön sisä- ja ulkotiloissa, mukaan lukien myymälä- ja kaupunkivalvonta, rahoitus- ja pankkiala, hotellit sekä tärkeän infrastruktuurin seuranta.

”Aloitimme yhteistyön Canonin kanssa voidaksemme tarjota käyttäjille lisäarvoa IP-videovalvonnalla. NETAVIS Observer -videovalvontaohjelmisto integroituu Canon-laitteisiin täydellisesti, joten voimme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisen ratkaisun”, kertoo Thomas Rehberger, NETAVISin myyntipäällikkö. NETAVIS on erikoistunut vähittäismyynnissä käytettäviin älyratkaisuihin. ”IFSEC International -tapahtumassa näytämme, kuinka etenkin vähittäismyyntiala voi hyötyä yhteistyöstämme.”

Jeroen van Dormolen, Nedapin liiketoiminnan kehityspäällikkö, lisää: ”Edistykselliset analyysitoiminnot ovat yrityksille yhä tärkeämpiä monilla sektoreilla, kuten lentokentillä ja pankkialalla. IFSEC on meille hieno tilaisuus esitellä Canonin laadukkaisiin valvontatuotteisiin yhdistettyä turvallisuushallintaratkaisuamme.”

Tapahtuman live-esitysalueilla esitellään Canonin laadukkaita kuvantamistuotteita ja niiden monipuolisia teknisiä ominaisuuksia:

• Suorituskyky heikossa valaistuksessa
  • Laaja kuvakulma
  • Tarkka värintoisto
  • Älykäs varjonsäätötekniikka (Auto-SSC)
  • Kameran PTRZ-toimintojen etämääritys
  • Sisäänrakennetut videoanalyysitoiminnot

Suomesta paikalla on valvontakameroiden tuotepäällikkö Heikki Lappalainen, etunimi.sukunimi@canon.fi

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet