Canonille kahdeksan iF Design Awards 2015 -palkintoa – Océ PlotWave 500 -suurkuvatulostin sai parhaan kultatunnustuksen

Kahdeksan Canon-tuotetta on palkittu iF-muotoilupalkinnoilla. Arvostetut palkinnot myöntää vuosittain iF International Forum Design GmbH. Canonin parhaan sijoituksen, iF Gold Product Design Award 2015 -tunnustuksen, sai Océ PlotWave 500 -mustavalkojärjestelmä.

Tunnustusta saivat myös juuri lanseeratut, graafiseen suurkuvatuotantoon suunnitellut Océ ColorWave 500 ja 700 -värijärjestelmät ja jo aiemmin markkinoille saapunut, Océ ColorWave 900 -suurkuvatulostin. Muut palkitut tuotteet olivat PowerShot N100 -kompaktikamera, EF200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x -superteleobjektiivi, ammattilaiskäyttöön tarkoitetut XF205/XF200 -teräväpiirtovideokamerat sekä yrityskäyttöön suunniteltu MAXIFY MB5350 -mustesuihkutulostinsarja.

“Océ PlotWave ja ColorWave -tulostimissa yhdistyy visuaalisen ja toiminnallisen muotoilun täydellinen tasapaino,” toteaa Petri Hyvärinen, Canon Oy:n uusi Suurkuvatulostusratkaisujen myyntipäällikkö. ”Ergonomiset ja silti esteettiset ominaisuudet tekevät työskentelystä helppoa ja mukavaa sekä jokaiseen tulostusympäristöön sopivaa.”

iF Design Awards -palkintoja jaetaan seitsemässä eri kategoriassa ja ne edustavat modernia ja innovatiivista tuotesuunnittelua. iF Design Awards -palkintoja on jaettu jo vuodesta 1953 lähtien. Canonin ratkaisut ovat saaneet tunnustusta muotoilustaan 21 vuotta peräkkäin.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet