Canonin ratkaisuille viisi arvostettua BLI-palkintoa

Canon on saanut viisi arvostettua BLI Winter Pick -palkintoa erinomaisista monitoimilaitteistaan, energiatehokkuudestaan ja hyödyllisistä sovelluksistaan. Tunnustukset eivät irtoa helpolla. Palkinnot jaetaan kahdesti vuodessa ja niitä edeltävät kahden kuukauden mittaiset tiukat testit.

Palkintona Canonin pitkäjänteisestä sitoutumisesta tuotekehitykseen loppukäyttäjien toiveet huomioiden BLI on myöntänyt Canonille seuraavat palkinnot:

Paras A3-mustavalkomonitoimilaite (51-60 sivua minuutissa):

Canon imageRUNNER ADVANCE 6255i

Paras A3-mustavalkomonitoimilaite pienille yrityksille (21-30 sivua minuutissa):

Canon imageRUNNER 2202N

Erinomainen saavutus energiatehokkuudessa:

Canon i-SENSYS MF6180dw

Paras A4-mustavalkomonitoimilaite:

Canon i-SENSYS MF229dw

Erinomainen tulostuksenhallintaohjelmisto:

Canon uniFLOW V5.3

Testaajat kehuivat etenkin Canonin imageRUNNER 2202N ja imageRUNNER ADVANCE 6255i -tulostimien suorituskykyä, tehokkuutta ja kuvanlaatua. Lisäksi kiitosta sai muokattavissa oleva käyttöpaneeli lähes rajattomine asetuksineen. BLI:n arvioijan Martin Sloanen mukaan Canonin järjestelmät ovat helppokäyttöisiä ja “mahdollistavat käyttäjien keskittyä omiin pääasiallisiin töihinsä.”

Canon i-SENSYS MF6180dw palkittiin lyömättömästä energiatehokkuudestaan verrattuna kilpailijoiden vastaaviin A4-sarjan mustavalkomonitoimilaitteisiin. Erityiskiitosta sai automaattinen kaksipuolinen tulostus pienennettynä, joka ”on loistava keino kotikäyttäjille säästää paperia ja rahaa”, kuten BLI:n Carl Shell toteaa.

Paul Rowntree, Canon Euroopan tuotepäällikkö kommentoi BLI-voittoja näin: “Olen erittäin kiitollinen saamastamme tunnutuksesta etenkin energiatehokkuuden saralla, johon pyrimme panostamaan yhä enemmän.”

Lisätietoa BLI:n sivuilla:
www.buyerslab.com